اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۶۷۶۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ترافیک سنگین در جاده چالوس - کرج

وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: برپایه تصاویر و اطلاعات دریافتی از سامانه های نظارتی مرکز مدیریت راه های کشور، بجز محورهای رشت- قزوین و چالوس- کرج که با ترافیک سنگین مواجه اند، تردد در سایر محورهای مواصلاتی کشور عادی و روان است.

خبرگزاری ایرنا: وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: برپایه تصاویر و اطلاعات دریافتی از سامانه های نظارتی مرکز مدیریت راه های کشور، بجز محورهای رشت- قزوین و چالوس- کرج که با ترافیک سنگین مواجه اند، تردد در سایر محورهای مواصلاتی کشور عادی و روان است.

ترافیک در محور رشت- قزوین محدوده های روبار و منجیل و در محور چالوس- کرج محدوده های سیاه بیشه و پل زنگوله سنگین گزارش شده است، اما سایر محورهای مواصلاتی اصلی کشور تردد و ترافیک عادی و روان دارند.

برپایه این گزارش، از نظر جوی در برخی محورهای مواصلاتی استان های اردبیل، گیلان و مازندران بارش پراکنده باران گزارش شده، اما در ارتفاعات این استان ها مه گرفتگی مشاهده می شود.

گزارش وزارت راه می افزاید: کمربندی دهلران- اندیمشک تنها محور شریانی مسدود کشور بوده که در این منطقه، تردد از مسیر جایگزین داخل شهر دهلران میسر و سایر محورهای شریانی باز است.

برپایه این گزارش، محور اولنگ- شاهرود واقع در استان های سمنان و گلستان، تنها محور غیرشریانی است که به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج