جاباما
۳۸۷۰۳۲
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

نقشی متفاوت پیش روی نیکی کریمی

نیکی کریمی به تازگی تمرین‌ها برای بازی در فیلم پوریا آذربایجانی را آغاز کرده و این در حالی است که او چندی پیش پیشنهاد حضور در سریال جدید منوچهر هادی را به عنوان نقش اصلی زن سریال رد کرده بود.

خبرآنلاین: نیکی کریمی به تازگی تمرین‌ها برای بازی در فیلم پوریا آذربایجانی را آغاز کرده و این در حالی است که او چندی پیش پیشنهاد حضور در سریال جدید منوچهر هادی را به عنوان نقش اصلی زن سریال رد کرده بود.

کریمی به تازگی از سفر، به ایران بازگشته است و بعد از حضور در کشور، تمرینات را برای بازی در فیلم «بندر تهران» به کارگردانی پوریا آذربایجانی آغاز کرده است. گویا کریمی قرار است در این فیلم نقشی متفاوت ایفا كند.

نقشی متفاوت پیش روی نیکی کریمی

کریمی در حالی بازی در فیلم جدید آذربایجانی را پذیرفته که چندی پیش درخواست سازندگان سریال «عاشقانه» را رد کرده بود. «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی برای عرضه در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود و کریمی با وجود پیشنهاد دستمزد بالایی که از سوی سازندگان این مجموعه دریافت کرده بود، ترجیح داد در این سریال حضور نداشته باشد.

اگر کریمی بازی در «عاشقانه» را می‌پذیرفت این نخستین حضور او در سریالی بود که برای عرضه در شبکه نمایش خانگی تهیه می‌شود .

دیگر پروژه‌ای که به تازگی نام کریمی به عنوان بازیگر آن مطرح شده، فیلم تازه پوران درخشنده به نام «زیر سقف دودی» است. کریمی در این فیلم همبازی فرهاد اصلانی و مریلا زارعی خواهد شد. این نخستین بار است که کریمی مقابل دوربین درخشنده قرار می‌گیرد.

اخبار در مورد این بازیگر و کارگردان حکایت از آن دارد که او قصد داشت پروژه‌ای را خارج از ایران مقابل دوربین ببرد. گویا ساخت فیلم سینمایی با موضوع زندگی آمنه بهرامی پروژه‌ای بود که کریمی می‌خواست در همکاری با تهیه‌کننده آلمانی بسازد و تهيه‌كنندگان الماني در چندين سفر به ايران كريمي را براي ساخت اين فيلم متقاعد كرده بودند.

بهرامی چندی پیش اعلام کرده بود شرکت تهیه‌کننده آلمانی به دلیل مشابهت موضوع زندگی او با «لانتوری» از ساخت این فیلم منصرف شده است.

«ربوده شده» با بازی کریمی و به کارگردانی بیژن میرباقری در فصل پاییز روی پرده سینما خواهد رفت.

با توجه به حضور کریمی در دو فیلم «بندر تهران» و «زیر سقف دودی» به نظر می‌رسد او با این دو فیلم در جشنواره فیلم فجر پیش رو حاضر باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سحر قریشی تو مصاحبه با تی وی پلاس خیلی ازش گله کرده،میگه جواب سلامم نداد،خیلی بد اخلاقه کلا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج