۳۸۷۳۷۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

HTC با ۲ گوشی جدید می آيد

HTC در توییتر تیزر جدیدی را در رابطه با مراسمی که قرار است سی‌ام شهریور برگزار کند، منتشر کرده است. البته در این مراسم نباید انتظار داشته باشیم HTC از تلفن همراه هوشمندPixel رونمایی کند، بلکه باید منتظر مدل‌های جدیدی از سری Desire باشیم.

مجله دیجی کالا - فرشته سلیمانی: HTC در توییتر تیزر جدیدی را در رابطه با مراسمی که قرار است سی‌ام شهریور برگزار کند، منتشر کرده است. البته در این مراسم نباید انتظار داشته باشیم HTC از تلفن همراه هوشمندPixel رونمایی کند، بلکه باید منتظر مدل‌های جدیدی از سری Desire باشیم.

HTC با 2 گوشی جدید می آيد

Desire ۱۰ Pro موضوع اصلی این مراسم خواهد بود. از شایعه‌هایی که منتشر شده می‌دانیم این گوشی دارای صفحه‌نمایش ۵.۱ اینچی با با دقت تصویر ۲۵۶۰ × ۱۴۴۰ پیکسل، تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت رم خواهد بود. انتظار می‌رود این تلفن همراه از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی دستگاه بهره ببرد. همچنین حجم حافظه‌داخلی آن ۳۲ گیگابایت است و به طور پیش‌فرض با اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو عرضه خواهد شد. اگر این گمانه‌زنی‌ها صحیح باشد، Desire ۱۰ Pro از Desire ۱۰ به‌مراتب قوی‌تر خواهد بود.

این شرکت تایوانی همچنین گوشی Desire ۱۰ Lifstyle را معرفی خواهد کرد که دارای ویژگی‌های یک گوشی میان‌رده است. این دستگاه احتمالا تلفن همراهی‌ مقرون به صرفه است. طبق اطلاعاتی که در AnTuTu ثبت شده، Desire ۱۰ Lifstyle به یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰، تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۴۰۰، دو گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و اندروید ۶٫۰٫۱ مجهز شده است. البته به احتمال خیلی زیاد این دو گوشی به‌زودی به‌روزرسانی برای اندروید ۷ را دریافت خواهند کرد.

بدون تردید ما هم مثل خیلی از کاربران بسیار مشتاقیم که روز سی‌ام شهریور نسل بعدی Nexus ۵X و Nexus ۶P را مشاهده کنیم. همان‌طور که در جریان هستید، قرار است تلفن‌های همراه هوشمند امسال گوگل را شرکت HTC تولید کند. باتوجه به خبرهای موجود این‌طور به نظر می‌رسد که نامNexus تغییر کرده است و این گوشی‌ها قرار است با نام جدیدPixel رونمایی شوند. اما از آن‌جا که گوگل معمولا گوشی‌های هوشمندش را جدا و بدون در نظر گرفتن شرکت تولیدکننده معرفی می‌کند، انتظار برای معرفی Pixel و Pixel XL در مراسم رسمی شرکت HTC بیهوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج