اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۷۶۲۹
۱۱ نظر
۵۰۱۲
۱۱ نظر
۵۰۱۲
پ

اعتراض به فحاشی علیه مجلس و یک نماینده

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در سال‌های اخیر بارها همه شاهد بودیم که چگونه آمیخته شدن منابر و محافل اباعبدالله الحسین(ع) به سیاست بازی‌های مبتذل، اصل عزاداری و پاسداشت عاشورا را به کام مردم تلخ‌تر کرده است.

خبرآنلاین: روزنامه جمهوری اسلامی نوشت؛ در سال‌های اخیر بارها همه شاهد بودیم که چگونه آمیخته شدن منابر و محافل اباعبدالله الحسین(ع) به سیاست بازی‌های مبتذل، اصل عزاداری و پاسداشت عاشورا را به کام مردم تلخ‌تر کرده است.

در جامعه ما نشانه‌هایی گاه و بیگاه به چشم می‌خورند که حکایت از اجرای برنامه‌های طراحی شده می‌نماید. همین چند روز اخیر حضور کلاه مخملی‌های عربده‌کش در تظاهرات و راه پیمایی‌های ارزشی و انقلابی و همراهی آنان با مردمی که هیچ سنخیتی با هم نداشتند، مایه تعجب و نگرانی برای مراسم و ایام‌الله آینده گردید و متاسفانه هیچ مقامی نیز درصدد برطرف ساختن این نگرانی‌ها نیست.

ظاهرا دیگر این رویه نظام شده است که شبهات و سئوالات اساسی مردم زمانی توسط مسئولین ذیربط وقت جواب داده می‌شود و مسببین و مقصران حوادث پرابهام و تلخ وقتی زبان به اعتذار و اعتراف آن هم دوپهلو می‌گشایند که متاسفانه آن آب گوارای اعتماد ملی بر زمین ریخته و قابل برگشت نیست و هیچ دردی، درمان نمی‌شود.

در همان ایام عرفه و دعای انسان ساز و سراسر توحید و عاشقی آن امام شهیدان و روزی که باید مردم از اینگونه مجالس توشه‌های گران بهایی بیاندوزند، متاسفانه از یک تریبون رسمی آقای مداح مشهوری که دیگر به مدح مشهور نیست! چنین می‌گوید: "مرتیکه پفیوز در لباس روحانیت این حرف را زده است و نماینده فرهنگی آن مجلس خراب شده هم هست" باید پناه برد به خداوند متعال از شر این زبان که اینگونه کلمات شرم‌آور ضد اخلاق، ضد نظام و ضد روحانیت را به راحتی در روز عرفه بیان می‌کند و این تهاجم ساختار شکنانه در شرایطی صورت می‌گیرد که آن روحانی محترم و از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس، اظهارات منتسب به خود را تکذیب کرده ولی این مداح که تخصص ایشان تخریب چهره‌ها و شخصیت‌های کشور- البته از یک جناح سیاسی خاص- در قالب روضه اهل بیت می‌باشد، آن تکذیبیه را ندیده انگاشته و علاوه بر فحاشی و توهین به یک نماینده مجلس، به لباس روحانی او که حاصل زحمات و درس خواندن و طلبگی در حوزه‌های علمیه است و از همه بدتر به اصل نهاد مجلس شورای اسلامی یعنی حاصل رای و نظر اکثریت ملت مسلمان ایران، نیز به بدترین شکل می‌تازد و آن را "مجلس خراب شده" می‌نامد.

عجب اشتباه فاحشی؟ یعنی خدا را هم ناظر نمی‌دانیم؟ اینها همان نشانه‌هایی هستند که هر انسان دلسوزی را نگران می‌کنند. تریبون‌هایی که در ایام عرفه اینگونه شروع می‌کنند، در ماه های محرم و صفر چه خواهند کرد؟ ایجاد تشنج و هرج و مرج درجامعه، ریختن قبح فحاشی و تهمت از رسانه‌های همگانی و توسط افرادی با سابقه خاص، تحرکات رژیم اشغالگر قدس و حکام حجاز و گروه‌های تکفیری را نیز ناظر و پشتیبان این بداخلاقی‌ها و ساده‌لوحی‌های افراد و جریانات داخلی بداند و آنگاه می‌توان نتیجه گرفت که چگونه دشمن کینه‌توز با ترفندهای شیطانی خود جامعه ما و نخبگان و چهره‌های درخشان انقلاب را همانند خصم خونی در برابر یکدیگر قرار داده و این شکاف و جدایی می‌رود تا جایگزین وحدتی شود که رمز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بود.

هر روز علت و بهانه‌ای برای خلق یک حادثه و جریان کینه‌توزانه به وجود می‌آید و اگر نباشد می‌آورند. آقایانی که برای یک دستمال، قیصریه را به آتش می‌کشند، بهتر است نگاهی به شعله‌های سرکشی فتنه‌ای که از پشت سر در حال نزدیک شدن می‌باشد بیاندازند و تا دیر نشده، چاره‌ای اساسی بیاندیشند و بدانند که تنها راه بازگشت به اصل وحدت، ساکت کردن آدم‌های فتنه برانگیز که به راحتی آلت فعل دشمن قرار می‌گیرند و برخورد قاطع و به موقع با متخلفین در هر پست و مقام و لباسی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فحش وناسزا شکستن. دندان وریختن خاک وخاکستر را بر سر رسول الله وائمه را داشیم کسی را توبیخ مواخذه نمیکردند متاسفانه امروز عده ای کاسه از اش داغ تر شده اند چه کنیم

    • بدون نام

      بله ديگه وقتي مسجدما حج ما بخصوص عاشورا و محرم ما شده جاي سياست بازي هاي عده اي من جمله اصول گراها بايد انتظارهمجين اتفاقاتي داشت ‘ كاش كارامون فقط خالصانه براخدا و امام حسين بود

    • محمدرضا قیاسی

      درودبرشما
      زمانی که توسط بزرگ خانواده درمجامع فحاشی وبی حرمتی صورت،وتوسط روزنامه های کثیرالانتشارورادیو وتلوزیون درصدراخبارقرارمی گیرد،ازفرزندان آن حانواده بایدچنین رفتاری درجوامع صورت پذیرد،که به صورت تحقیر بما بعنوان یک ایرانی نگاه کنند.

    • بدون نام

      حءلا اونم اشتباه کرده اگه چیزی گفته. مگه ماها و اطرافیانتان از این بدتر نمی گیرد. یه نفر یه حرفی زدده سوزتان امده. مگه اول مناظره های انتخاباتی به شخص ریس جمهور احمدی نزاد کم توهین کردید.

    • غلام علي

      از رونامه وزين وگردانندگان مومن ودسوز اسلام وامت اسلام جاي تشكردارد كه دردها را بموقع تشخيص داده هشدار لازم را داده به وظيفه رسانه اي خود عمل ميكند اما .. ديگر فرياد اين تك وتوك رسانه دلسوز فرياد درچاه است درخانه كس است نيم گفته بس است

    • Ali

      سلام دوستان عزيز هرچه بگنددنمكش ميزنند. واى بروزيكه بگندد نمك

    • علی

      خدا لعنتشان کند که ازمراسم مذهبیمان به نفع منافع کثیف خودشان استفاده میکنند

    • شاغلام

      وقتی رییس جمهور مملکت دائم توهین میکنه چ انتظاری از مردم عادی هس ؟

    • حسن

      سلام و عرض ادب و احترام
      فقط متاسفم كه حرف درست حاجي رو اينطوري فقط فحشش رو مطرح مي كنه
      اون شخصي هم كه فرموده بودند روضه امام حسين شده سياسي بايد بگم متاسفانه از بيسوادي ايشونه چون تمام كار امام و حتي هدف امام حسين عليه اسلام سياسي بوده نه فقط روضه يه مقدار مطالعاتشون بيشتر كنند متوجه ميشند براي زير بار نرفتن ظلم يزيد امام شهيد شدند و اهل بيتشون اسير اين يعني سياست گريه بدون سياست حسيني بازيه فقط بازي
      والسلام

    • حسن

      با سلام از سايت خوب برترينها ولي انتظار مي رفت بدون كم و كاست حرف بنده رو رو منتشر مي كرديد منظو.رم روزنامه است.

    • ali

      بی اخلاقی و اهانت در اسلام و مسلمانی جایی ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج