جاباما
۳۸۹۲۶۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

ممنوعیت استفاده از گلکسی نوت ۷ درمترو

پس از انتشار گزارشاتی مبنی بر ممنوعیت استفاده از گلکسی نوت ۷ در برخی خطوط هوایی ایالات متحده آمریکا، حالا شاهد وضع قوانین جدیدی علیه این گوشی هستیم.

وب سایت گجت نیوز - پرهام مارزلو: کره‌ای ها چند هفته کابوس‌وار را پشت سر گذاشته‌اند و به نظر می‌رسد این مشکلات تمامی ندارند؛ از گزارشات متعدد انفجار گلکسی نوت ۷ (Samsung Galaxy Note ۷) گرفته تا بروز زلزله در کره جنوبی و توقف تولید این شرکت. به قول شکسپیر مشکلات دسته دسته از راه می‌رسند و سامسونگ نیز این روزها با چنین وضعیتی دست و پنجه نرم می‌کند. پس از انتشار گزارشاتی مبنی بر ممنوعیت استفاده از گلکسی نوت ۷ در برخی خطوط هوایی ایالات متحده آمریکا، حالا شاهد وضع قوانین جدیدی علیه این گوشی هستیم.

ممنوعیت استفاده از گلکسی نوت 7 درمترو

تاکنون سازمان‌های مختلفی پیرامون عدم استفاده کاربران از نسخه‌های اولیه و معیوب گلکسی نوت 7 اطلاعیه صادر کرده‌اند و حالا سرویس حمل و نقل عمومی شهر نیویورک نیز به جمع این سازمان‌ها اضافه شده است. در حقیقت طبق اطلاعیه جدید این سازمان، شهروندان شهر نیویورک حق استفاده یا شارژ کردن گوشی نوت 7 خود در مترو، قطار و اتوبوس‌ها را ندارند و باید قبل ورود حتما گوشی گلکسی Note 7 خود را خاموش کنند. البته این موضوع به صورت رسمی و قانونی ثبت نشده است، با این حال شاهد اجرای آن در سطح شهر هستیم.

در صورت بروز حادثه‌ای در سرویس‌های حمل و نقل عمومی، این تصمیم را می‌توان عاقلانه در نظر گرفت. با این حال تاکنون شاهد بروز چنین اتفاقی نبوده‌ایم؛ البته اگر به خاطر داشته باشید، پرچمدار جدید کره‌ای ها ماشین جیپ یکی از شهروندان ایالت کالیفرنیا را به آتش کشید.

در هر صورت با انتشار روزانه چنین اخباری متوجه ترس سازمان‌های مختلف از بروز حوادث احتمالی می‌شویم و اهمیت آنها به این موضوع واقعا قابل تقدیر است. علی رغم آمار محدود انفجار گوشی نوت 7، سازمان‌ها می‌خواهند از بروز هر حادثه‌ای پیشگیری کنند. در ادامه توجه شما را به اطلاعیه مربوط به سرویس MTA نیویورک جلب می‌نماییم:
«مشتریان سرویس MTA نباید گوشی نوت 7 خود را در حین حمل و نقل با وسایل نقلیه عمومی شارژ کنند و باید دستگاه آنها خاموش باشد.» (MTA با نام کاربری MTA@ - سیزدهم سپتامبر سال 2016)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تحریم گوشی غیرآمریکایی...!!!
      اااا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج