۳۹۰۲۹۲
۲۱ نظر
۵۰۰۵
۲۱ نظر
۵۰۰۵
پ

شریعتمداری: برجام خسارت محض بود

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه نهایت دستاورد برجام هیچ بود، گفت: خروجی برجام ورودی داعش است.

خبرگزاری مهر: حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان بعدازظهر امروز در همایش«خسارت محض» که در حوزه هنری برگزار شد، با اشاره به اینکه آمریکا را از جایگاه شیطان بزرگ پائین آورده و به جای رقیب سیاسی نشاندند، گفت: شیطان اگر به جای یک رقیب نشست می توان با آن مذاکره کرد و به مذاکره هم دلخوش بود.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا در برخورد با ما از ترفند غرق مصنوعی استفاده می کند، خاطرنشان کرد: غرق مصنوعی حالتی است که احساس غرق شدن وجود دارد ولی غرق شدن نیست، اگر ما را به این حالت بیاندازند و دستاویز همانی باشد که خودشان می خواهند گام به گام به سوی هلاکت پیش می رویم.

شریعتمداری با بیان اینکه برجام دستاویز غرب برای ما بود، گفت: نهایت دستاورد برجام هیچ بود و کاش فقط دستاوردش هیچ بود که خسارت محض برای ما داشت.

این فعال رسانه ای اصولگرا با بیان اینکه امروز می گویند سایه جنگ را از سر شما کم کردیم، تصریح کرد: آمریکا از سال ۲۰۰۹ رسما اعلام کرده که وارد جنگ نمی شود یعنی چه که می گویند ما سایه جنگ را از سر مردم دور کردیم؟

وی افزود: دستاوردها کم کم از میدان قابل ارزیابی بیرون رفته و به میدان هایی که قابل ارزیابی نیست می رود. مثل اینکه می گویند عزت آوردیم و سایه جنگ کوتاه شد؛ اگر حضور رزمندگان نبود سایه جنگ از سر ما کوتاه نمی شد.

مدیرمسئول کیهان عنوان کرد: وقتی برجام را تحلیل می کنند، می بینیم دستاوردهایی که قرار بود به آن برسیم حاصل نشد دو راه داریم یا برگردیم یا ادامه دهیم که اگر به نگاه قبلی اصرار کنیم آنجاست که FATF به میدان می آید تا دستاویز دیگری برای حالت غرق مصنوعی ما ایجاد کنند.

شریعتمداری عنوان کرد: چرا می پذیریم که ۱۷۸ شخصیت حقیقی و حقوقی را تحریم کنیم، سپاه، قرارگاه خاتم الانبیا، سپاه قدس، حزب الله لبنان، انصارالله و شخص قاسم سلیمانی که به حق دست بیرون آمده مالک اشتر از آستین علی زمانه است.

وی تصریح کرد: ما برای فرار از غرق به این دستاویز دیگر چنگ می زنیم که بسیار خطرناک است.

مدیرمسئول کیهان با اشاره به اینکه درFATF دو مسئله با غرب داریم، عنوان کرد: اول تروریسم و تعریف آنها از این واژه است که حزب الله لبنان، انصارالله و ... را می دانند و دیگری اطلاعاتی که باید در اختیار آنها قرار دهیم؛ این مسیر ما را به قهقرا می برد که باید در یک نقطه متوقف شود.

شریعتمداری با بیان اینکه همه شواهد نشان می دهد داعش علیه ما ایجاد شده، خاطرنشان کرد: خروجی برجام، ورودی داعش است چون آمریکایی ها حاضر به جنگ مستقیم نیستند.

وی با اشاره به اینکه شرایط کنونی ما بسیار خطیر است اما خطرناک نیست، گفت: آنهایی که بحران ندیده اند این روزها را بحرانی می دانند. ما از بحران های بدتر از این عبور کرده ایم اما با تکیه بر خداوند متعال بوده است.

مدیرمسئول کیهان در پایان تصریح کرد: از رجز خوانی دشمن نترسید. رهبری فرمودند هر چه ما را نکشد قوی ترمان خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از نظر شما بله . چون برجام به نفع یک عده نیست .

    • بدون نام

      اینقدر عقلا و مسئولین نفهمیدن؟

    • امیرخانی

      به جیب شما یا مردم؟!؟!

    • بدون نام

      حالیشون نیست .نمیخاند قبول کنند .خیلی روش مانور دادند .اما نمیدونند جه کلاهی سر ملت گذاشتند..اینده گندش بیشتر در میاد

    • مردم

      تحلیل آبکی ،که مثل ماشین پراید می مونه که وقتی بشینی توش عین اینه که توی خیابان نشستی

    • مجید

      تو اون روزنامه هم افت و بلای جان مردم ایران هستی

    • بدون نام

      پس چرا گذاشتن مذاکره بکنند، از اول اگر فهمیده بودین جلو مذاکرات را میگرفتید

    • بدون نام

      اقای شریعتمداری کسی هم با نظرات شما موافق هم هست تابه حال از روزنامه فروش سوال کردید کسی روزنامه شمارا میخره شمارگان روزنامه خودت را با بقیه مقایسه کردی
      به پشتکار شما حسودیم میشه

    • بدون نام

      فقط حرف فقط حرف فقط حرف فقط حرف فقط حرف فقط حرف فقط حرف فقط حرف فقط حرف فقط حرف فقط حرف فقط حرف فقط حرف فقط حرف فقط حرف فقط حرف فقط حرف فقط حرف فقط حرف فقط حرف فقط حرف فقط حرف فقط حرف فقط حرف فقط حرف فقط حرف فقط حرف فقط حرف فقط حرف فقط حرف فقط حرف فقط حرف فقط حرف فقط حرف فقط حرف فقط حرف فقط حرف مفت

    • بدون نام

      نگفتند فقط برای. اقای شریعتمداری موجب خسارت شده و یا کسان دیگری هم ضرر کردند. در هر صورت دولت باید ضررشان را جبران کند.

    • بدون نام

      آقای شریعتمداری محترم،مردم همینجوریشم به هلاکت رسیدن،مگه قبل از برجام وضع ملت بهتر از این بود که الان با برجام بخواد بدتر بشه؟آقا لطف کن این یکی رو دیگه سانسورش نکن خواهش میکنم ازت

    • محمد محمدی

      برجام برای امثال شما ضرر بود برای ملت خیلی هم خوب بود

    • علی

      برای شما بله منی که بیکار شدم منی که قرص خارجی گران در تحریم می خوردم پول خودمان هم باید مثل دزدها توی مملکت میاوردیم هر کس توانش را داشت برای خودش نفت میفروخت ودر جیب خودش میگذاشت اون هرج ومرج وبزن ودرو برای خیلیها خوب بود ای مرد خبر داری ارزش پول ما از عراق وافغانستان بحران زده هم کمتر است کار به جایی رسید که جیبوتی هم برای ما خط ونشان کشید

    • بدون نام

      هشتاد میلیون شخصیت حقیقی تحریم باشند مهم نیست براتون این 178 تا مهمترن

    • اکبر پزشکی

      با این همه هزینه ی برجام
      یک کشور دیگه میشد ساخت
      ولی ای دولتیا همتون آگاه باشید اگه نگاهتون ب آمریکا اروپا باشه ب قول حضرت امام جعفر صادق اگه کسی ب غیر ازخدا روی بیاورد خداوند ب همان کس واگذارش میکند شما ها ب اسلام روی بیارید ما مردم حسینی پرور دنبال آرامشیم هرچند ک مسئولان بی رحم این آرامش از مردم گرفتن ب فکر خوب بودن باشید ن ب فکر برتر اگ واقعا مردهستید برتربودنتون تو خوب بودن نشون بدید.

    • بدون نام

      آقای شریعتمداری !! شما مثل اینکه یادتون رفته تا لحظه آخر هم آمریکایی ها میگفتن تمام گزینه ها روی میزه؟! اگه فشاری روی ایران نبود که دولت خودش رو به آب و آتیش نمیزد تا برجام به نتیجه برسه!!! مشکل اینجاست که امثال شما اصلا فشاری که روی مردم هستش رو درک نمی کنید هر وقت تونستید خودتون رو جای مردم عادی بذارید اونوقت حرفتون معنا و مفهوم پیدا میکنه در غیر اینصورت حرف هاتون....

    • mostafa

      کاش بعضی از مسولین هم میفهمیدن..

    • بدون نام

      ..... من به عنوان فردی عادی از درون جامعه تاثیرات برجام را میبینم و متوجه این مسئله هستم که اگر این سند اجرا نمیشد چه بر سرمان می امد. البته با این همه تبلیغات رسانه ای علیه این برنامه امیدوارم دیگر هموطنان نیز متوجه این موضوع باشند....

    • بدون نام

      سیاست دولت برای پیشرفت باید طوری پوشیده باشه که امثال امریکا نخان کارشکنی و تحریم کنن و پیشرفت رو عقب بندازن که در اخر برجام بخاد توافق و اون رفتار بیخبری امریکا در پیشرفت ایران همون نکته اول رو بخود بگیره حقیقت اینه که ما قبل از برجام اوضاع خوبی نداشتیم دائم تلاطم دلار ثانیه ای امروز ایقد یکساعت بعد یه قیمت دیگه ضرر نبود چنین سیاستی مردم باید تحمل کنن مثال محمود یه جایی به امیر عرب گفته بود همون ایرانیایی که ما در دبی و دیگر ...داریم همونا برا تصرف دبی کافیه اونا هم کمتر کاری که از دستشون بر اومد انجام دادن و هرررچه ایرانی اونجا بود اخراج کردن خب کی ضرر کرد؟مردم کی جوابگوی این ندونم کاریه ؟هیشکی =عمل از مثبت پوچ از منفی بینهایت این یکی از اینگونه حرفهاست حرف زیاد...

    • بدون نام

      اقای شعیتمداری این بیت شعر را برای شما یاداوری میکنم بامن لج و با خود لج و با خلق جهان لج اخر قدمی پیش بنه با همه کس لج

    • بدون نام

      اشتباه تو بودی وروزنامه ی دروغگوت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج