adexo3
۳۹۰۴۱۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رسانه های روسی:

رهبر ایران خواسته آمریکا را رد کرد

سخنان حضرت آیت الله خامنه ای در جمع فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رسانه های روسیه بازتاب فوری داشت و در این باره نوشتند: رهبر عالی ایران با تاکید بر بی فایده و زیانبار بودن مذاکرات با آمریکا، خواسته این کشور برای گفت وگو با جمهوری اسلامی را رد کرد.

خبرگزاری ایرنا: سخنان حضرت آیت الله خامنه ای در جمع فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رسانه های روسیه بازتاب فوری داشت و در این باره نوشتند: رهبر عالی ایران با تاکید بر بی فایده و زیانبار بودن مذاکرات با آمریکا، خواسته این کشور برای گفت وگو با جمهوری اسلامی را رد کرد.
روزنامه روسی پرشمارگان نزاویسیمایا گازتا روز یکشنبه در اخبار آنلاین خود نوشت: آیت الله خامنه ای رهبر عالی ایران در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هر گونه مذاکره با آمریکا در باره مسائل منطقه را غیرسودمند خواند.
روزنامه روسی به نقل از رهبر معظم انقلاب افزود: مقام های آمریکایی اصرار دارند که ایران با آنها در مسائل غرب آسیا به ویژه عراق، سوریه، لبنان و یمن وارد مذاکره شود.

«آمریکا هیچ هدفی جز کاهش نفوذ ایران در خاورمیانه که عامل اصلی ناکامی های سیاست های منطقه ای واشنگتن است، ندارد.»

نزاویسیمایا گازتا نوشت: رهبر عالی ایران به این نکته نیز تاکید کرد که تهران در جریان مذاکرات هسته ای به خصومت واشنگتن با جمهوری اسلامی پی برد و دیگر به آمریکا هیچ اعتمادی ندارد.

روزنامه روسی افزود: رهبر انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به گفت وگوهای خود با مقام های ارشد ایرانی به این موضوع اشاره کرد که همگی آنان نیز در مورد بی فایده و زیان بار بودن مذاکره با آمریکا اتفاق نظر دارند.

خبرگزاری ایتارتاس نیز در گزارش خود نوشت: رهبر عالی ایران هرگونه مذاکره جمهوری اسلامی با آمریکا را غیرسودمند و زیان آور دانست.

رسانه روسی نوشت: رهبر عالی ایران همچنین با اشاره به پافشاری آمریکا برای مذاکره با ایران، امکان هر گونه گفت وگو در مسائل منطقه ای را رد و اعلام کرد که واشنگتن از مذاکره با تهران اهداف دیگری دارد و می خواهد نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه را که عامل اصلی شکست سیاست های کاخ سفید بوده است، کاهش دهد و به همین دلیل
هیچ اعتمادی از سوی ایران به آمریکا وجود ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج