۳۹۰۷۹
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

بازگشت مجری جنجالی به تلویزیون

سری جدید برنامه «فیتیله ای ها» از بهمن ماه از شبکه دو شروع می شود، آن هم با یک غافلگیری جالب. این بار به جای عمو قناد، محمود شهریاری اجرای این برنامه را در کنار محمد مسلمی، علی فروتن و حمید گلی به عهده دارد.

بازگشت مجری جنجالی به تلویزیون

تماشا: سری جدید برنامه «فیتیله ای ها» از بهمن ماه از شبکه دو شروع می شود، آن هم با یک غافلگیری جالب. این بار به جای عمو قناد، محمود شهریاری اجرای این برنامه را در کنار محمد مسلمی، علی فروتن و حمید گلی به عهده دارد.

محمد مسلمی، کارگردان و بازیگر فیتیله ای ها درباره سری جدید این برنامه به جام جم گفته است: «سری جدید برنامه فیتیله ای ها از بهمن ماه آغاز می شود. در سری جدید تصمیم داریم کودک را در کنار خانواده بیشتر نشان دهیم. بنابراین در 10 سالگی فیتیله ای روی این موضوع به شکل حرفه ای کار کرده ایم تا برنامه محتوای خوبی داشته باشد.»

بازگشت مجری جنجالی به تلویزیون

او در ادامه توضیح داده: «در سری جدید علاوه بر اینکه قصد داریم فرم برنامه را کاملا تغییر دهیم. تلاش می کنیم تا برنامه به لحاظ زیباشناسی و محتوا هم جذابیت های لازم را برای مخاطبان داشته باشد. مسلمی درباره انتخاب محمود شهریاری به عنوان مجری جدید برنامه فیتیله ای ها گفته است: با توجه به اینکه محوریت برنامه کودک و خانواده است، بنابراین تصمیم گرفتیم یک مجری محبوب در برنامه داشته باشیم که برای خانواده ها هم دوست داشتنی باشد. به همین دلیل محمود شهریاری را به برنامه دعوت کردیم. سری جدید این برنامه شامل بخش های متنوعی برای کودکان، نوجوانان و خانواده هاست. به زودی در نشست خبری با حضور علی زارعان، مدیر گروه خردسال و کودک شبکه دو این بخش ها را اعلام می کنیم. امیدواریم با حمایت شبکه بتوانیم یک برنامه شاد برای خانواده ها به ویژه کودکان و نوجوانان تولید و پخش کنیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه شود!!!!!!!!!!!!!!!!

    • سینا

      شهریاری خیلی ماهه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج