۳۹۱۴۱۸
۳ نظر
۵۰۱۵
۳ نظر
۵۰۱۵
پ

اتوبوس مسافری در آب های قشم غرق شد

مدیر امور بنادر سازمان منطقه آزاد قشم گفت: یک دستگاه اتوبوس ساعت ۷:۵۶ صبح دوشنبه به هنگام آماده شدن برای ورود به شناور لندینگ کرافت (شناورهای ویژه حمل خودرو) در محدوده بندر پهل سقوط کرد؛ اما سرنشینان آن توسط نیروهای امدادی این سازمان نجات یافتند.

خبرگزاری ایرنا: مدیر امور بنادر سازمان منطقه آزاد قشم گفت: یک دستگاه اتوبوس ساعت ۷:۵۶ صبح دوشنبه به هنگام آماده شدن برای ورود به شناور لندینگ کرافت (شناورهای ویژه حمل خودرو) در محدوده بندر پهل سقوط کرد؛ اما سرنشینان آن توسط نیروهای امدادی این سازمان نجات یافتند.
پژمان بهرامی در گفت و گو با خبرنگار افزود: این اتوبوس که با 14 سرنشین از شیراز راهی جزیره قشم شده بود، به هنگام سقوط در دریا هشت سرنشین شامل پنج مسافر و سه خدمه داشت.

وی اضافه کرد: تمامی سرنشینان یاد شده با هوشمندی نیروهای امدادی سازمان منطقه آزاد قشم نجات یافتند و این حادثه هیچ گونه تلفات جانی به همراه نداشت.
اتوبوس مسافری در آب های قشم غرق شد

مدیر امور بنادر سازمان منطقه آزاد قشم در تشریح نحوه نجات دادن سرنشینان اتوبوس غرق شده، گفت: با تلاش نیروهای مستقر در بندر پهل تمام هشت سرنشین از طریق سقف اتوبوس به بیرون منتقل شدند و حال همه سرنشینان خوب است.

بهرامی اظهار کرد: این اتوبوس به هنگام آماده شدن برای ورود به شناور لندینگ کرافت، به دلیل بی احتیاطی راننده و خالی کردن ترمز، از قسمت عقب به داخل دریا سقوط کرد.
اتوبوس مسافری در آب های قشم غرق شد

وی با اشاره به شرایط جزر دریا، ادامه داد: هم اینک تلاش برای بیرون کشیدن اتوبوس از دریا با مشارکت نیروهای امدادی، پتروساحل، دریابانی و امور بنادر سازمان منطقه آزاد قشم آغاز شده است.

سفر دریایی به جزیره قشم به 2 روش شامل کشتی های مسافربری و انتقال خودرو از طریق لندینگ کرافت در مسیر دو کیلومتری بندر پهل - بندر لافت امکان پذیر است.
اتوبوس مسافری در آب های قشم غرق شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهروز

      انداختن گردن راننده بدبخت بگو بارگیری خوب انجام ندادین شما که بفکر خالی کردن جیب مردم هستید مقصر هم هستید قبول کنید قصور از طرف شما بوده

    • محمدرضا نجفی فرد

      بسیار دیر منتشر کردین ...

    • روح الله

      سلام بایدمثل اسکله کیش یاچارک طوری ماشینها راکنارهم بچینند که دوساعت ونیم فاصله بین کیش وچارک بایددرماشین بشینی ونمی توانی از ماشین پیاده شی حال اگر احتیاج به قضای حاجت داشتی ،،،،، باور کنید هیچ چارپایی را اینجوری جابجا نمی کنند جناب آقای ترکان که بسیار آدم معقولی هست وزودهم عصبانی نمی شود حداقل سری به اسکله کیش یاچارک بزند تا جابجایی مردم را ببیند مطمئنا اینجوری هیچ ماشینی نمیتوانددرآب دریا بیفتدچون به ماشین کناری وصل شده است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج