۳۹۳۳۵۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کیفیت پایین مکالمات در آیفون ۷

به نظر می‌رسد که آیفون‌های جدید اپل با اشکالات مختلفی روبه رو هستند و از این حیث خریداران عجول خود را بی نصیب نگذاشته‌اند.

وب سایت دیجی رو - مهران کریمی: خانواده آیفون ۷ چند روزی است که رسماً رونمایی و عرضه شده‌اند. محصولاتی قدرتمند و بالا رده که اپل حسابی بر روی آن‌ها مانور داده و با قابلیت‌های جذابی نظیر دو دوربین پشتی با ارائه سنسور واید و تله فوتو، پردازنده قدرتمند A۱۰ Fusion، سیستم عامل آی او اس ۱۰ و غیره آن‌ها را «قدرتمندترین گوشی‌های حال حاضر بازار موبایل» می‌نامد. هفتمین نسل از گوشی های هوشمند اپل اینک در دسترس بسیاری از کاربران قرار گرفته‌اند تا به نوعی عاشقان این محصولات خیلی زود آیفون‌های جدید را به دست گیرند.
کیفیت پایین مکالمات در آیفون 7

به نظر می‌رسد که آیفون‌های جدید اپل با اشکالات مختلفی روبه رو هستند و از این حیث خریداران عجول خود را بی نصیب نگذاشته‌اند. در گذشته ما از کاربران در مورد صفحه نمایش زرد رنگ، نشت نور و همچنین افتادن هاله‌ای از نور بنفش بر روی عکس‌ها شکایت‌هایی را شنیده بودیم و اینک همراه با دو آیفون جدید اپل ظاهراً مشکلات صوتی نیز گزارش شده است.

بسیاری از کاربران توضیح می‌دهند که در هنگام برقراری تماس صوتی، صدای منتشر شده از قسمت بلندگوی گوشی از وسعت خوبی برخوردار نبوده و به نظر می‌رسد که صدای مخاطب شما از فاصله زیادی با شما به گوش می‌رسد. با این حال عجیب است که در شرایط عادی چنین مشکلی از سوی بلندگوها شنیده نمی‌شود تا به نوعی شک ما به سمت شرکت‌های حامل و نوع سرویس دهی آن‌ها معطوف شود. هرچند که این قضیه می‌تواند یک مشکل نرم افزاری بوده و یا حتی یک مسئله سخت افزاری مربوط به قابلیت‌های تماس آیفون ۷ / ۷ پلاس باشد.

برخی از کاربران کشف کرده‌اند که با کاهش حجم صدا این مشکل به طور موقت حل خواهد شد اما هنوز اپل به عنوان سازنده این محصولات به دلیل اصلی بروز چنین مشکلاتی اشاره‌ی خاصی نکرده و راهنمایی را ارائه نکرده است. البته خوشبختانه این مشکل به گستردگی نیست که شما فکر می‌کنید؛ بنابراین ممکن است آن عده کاربر ناراضی دیوایس‌های معیوبی را خریداری کرده‌اند.

گفته می‌شود این تنها مشکلات مربوط به دو آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس اپل نیست. پیش از این گزارشی عنوان می‌کرد که برخی کاربران وجود صدای خش خش از داخل گوشی و همچنین برخی کاربران نیز با عدم شناختن سیم کارت توسط این دو محصول اپل روبه رو شده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج