جاباما
۳۹۳۹۱۲
۵۰۲۶
۵۰۲۶
پ

نسخه «گارد» مرسدس مایباخ S۶۰۰ پولمن

مرسدس بنز به سنت عرضه‌ی نسخه‌های زرهی لوکس‌ترین مدل‌های خود با معرفی مرسدس-مایباخ S۶۰۰ پولمن گارد ادامه می‌دهد.

وب سایت پدال - شاهین احمدزاده: مرسدس بنز به سنت عرضه‌ی نسخه‌های زرهی لوکس‌ترین مدل‌های خود با معرفی مرسدس-مایباخ S۶۰۰ پولمن گارد ادامه می‌دهد.

نسخه «گارد» مرسدس مایباخ S600 پولمن

درست همانند مایباخ S۶۰۰ گارد عادی، پولمن جدید به منظور تأمین حداکثر حفاظت و ایمنی برای افراد مهم و در معرض خطر طراحی شده است. این خودرو استاندارد حفاظت VR۹ را دارد که به این معنی می‌باشد که پولمن گارد می‌تواند در برابر مواد منفجره‌ی کوچک و انواع مختلف سلاح‌ها دوام بیاورد.

نسخه «گارد» مرسدس مایباخ S600 پولمن

به منظور هر چه ایمن‌تر کردن خودرو، فولادی که به‌طور مخصوص ساخته شده داخل حفره‌های ساختار بدنه و دیگر نقاط بکار رفته است. علاوه بر این قطعات آرامید و PE لایه‌ای دیگر از حفاظت را بر خودرو می‌افزایند. پنجره‌ها نیز با پلی کربنات پوشیده شده‌اند. در بخش پنجره‌ی عقب نیز دیواری فولادی به منظور حفاظت از سرنشینان قرار داده شده است. این خودرو ۶.۵ متری ۵.۱ تن وزن دارد.

نسخه «گارد» مرسدس مایباخ S600 پولمن

ورای مسائل حفاظتی، مایباخ S۶۰۰ پولمن گارد دربردارنده‌ی آژیرها، رادیوی دو کاناله، باتری استارتر اضطراری و بلندگوهای خارجی هستند.

نسخه «گارد» مرسدس مایباخ S600 پولمن

جدای این موارد خودرو به‌صورت نسخه‌ی عادی باقی مانده است. بدین ترتیب این خودرو از پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توئین توربو با قدرت ۵۳۰ اسب بخاری و گشتاور ۸۳۰ نیوتون متری بهره می‌برد. به علت وزن اضافه‌تر نسخه‌ی گارد، حداکثر سرعت این خودرو به‌صورت الکترونیکی به ۱۶۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

نسخه «گارد» مرسدس مایباخ S600 پولمن

داخل کابین بدون شک مصرف‌کننده‌ها شاهد بالاترین سطح اشرافیت خواهند بود. در بخش عقب شاهد صندلی‌های بسیار لوکس با قابلیت تنظیم ۴۳.۵ درجه‌ای هستیم. همان‌طوری که انتظار می‌رود همانند سایر مدل‌های S کلاس عملکردهای گرم شوندگی و ماساژ نیز وجود دارند.


نسخه «گارد» مرسدس مایباخ S600 پولمن

در آلمان سطح بالاترین نسخه‌ی گارد بهای آغازی زیر ۱.۴ میلیون یورویی (۱.۵۶ میلیون دلار) داشته و تحویل این خودرو به مشتریان از نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ صورت می‌پذیرد.
نسخه «گارد» مرسدس مایباخ S600 پولمن
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج