۳۷۰۳۳۴
۵۰۳۱
۵۰۳۱
پ

کانسپت جدید ۶ متری مرسدس-مایباخ کوپه

مرسدس تصاویر نه‌چندان واضحی را از کوپهٔ ۶ متر کانسپت جدید خود منتشر کرده است.

وب سایت پدال - امیر دهقان: مرسدس-مایباخ در اوایل این هفته یک تصویر تیزری از کوپهٔ فوق لوکس خود منتشر نمود و در حال حاضر تصویر دومی را از این کانسپت منتشر کرده که قسمت جلویی آن‌را نشان می‌دهد. با توجه به این تصویر به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد جلوپنجرهٔ سنتی مایباخ با تیغه‌های کرومی عمودی را بازگرداند درحالی‌که در اطراف آن چراغ‌های LED سه‌تایی بسیار باریک و کشیده دیده می‌شوند.

کانسپت جدید 6 متری مرسدس-مایباخ کوپه

یک برجستگی قابل‌توجه نیز روی کاپوت دیده می‌شود که به نظر می‌رسد خطوط آن با زه‌هایی از کروم پوشیده شده است. جای تعجب نیست که در این کانسپت از دوربین بجای آینه‌های جانبی استفاده‌شده است تا تکمیل‌کنندهٔ نمای شیک و زیبای این کوپهٔ لوکس باشد.
کانسپت جدید 6 متری مرسدس-مایباخ کوپه

همزمان با عکس دوم، مرسدس نام رسمی این کانسپت را نیز «Vision Mercedes-Maybach ۶» عنوان کرده است و واضح است که عدد ۶ به طول فوق‌العادهٔ ۶ متری آن بازمی‌گردد. همان‌طور که از کلمهٔ ابتدایی این نام یعنی کلمهٔ «Vision» (به معنای چشم‌انداز) مشخص است، احتمالاً این کانسپت چشم‌انداز و راه آیندهٔ مرسدس را در ارائهٔ یک کوپهٔ فوق‌العاده لوکس نشان می‌دهد. احتمالاً این کانسپت پیش‌نمایشی خواهد بود از یک کوپهٔ تولیدی فوق لوکس که اوایل سال آینده معرفی‌شده و بالاتر از S کلاس کوپهٔ فعلی قرار خواهد گرفت.

کانسپت جدید 6 متری مرسدس-مایباخ کوپه

با دیدن این کانسپت رؤیایی به یاد خودروی تماشایی مایباخ اکسلرو که در سال ۲۰۰۴ معرفی شد می‌افتیم. سوپراسپرت فوق‌العاده‌ای که مجهز به پیشرانهٔ V۱۲ توئین توربو با ۷۰۰ اسب بخار قدرت بود و فقط یک دستگاه از آن ساخته شد. حال باید صبر کنیم تا دریابیم که آیا کانسپت Vision Mercedes-Maybach ۶ به تولید انبوه خواهد رسید یا آن‌هم به سرنوشت اکسلرو دچار می‌شود. اگر این کانسپت تولید شود، کاملاً قطعی و بدیهی است که در زیر کاپوت عظیم آن یک موتور V۱۲ نصب شود.
کانسپت جدید 6 متری مرسدس-مایباخ کوپه
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج