۳۹۴۸۴۵
۱۱ نظر
۵۰۰۰
۱۱ نظر
۵۰۰۰
پ

داوری: نظر رهبری برای احمدی‌ نژاد حجت است

مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری مبنی بر توصیه به عدم حضور یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات ۹۶ گفت: نظرات رهبر معظم انقلاب برای همه نیروهای انقلاب از جمله آقای احمدی‌نژاد حجت است.

خبرگزاری فارس: عبدالرضا داوری مسئول تشکیلات مرکز هماهنگی هواداران احمدی‌‌نژاد «هما» و مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری مبنی بر توصیه به عدم حضور یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات ۹۶ اظهار داشت: نظرات رهبر انقلاب برای نیروهای انقلاب حجّت و مبنای عمل است.

داوری با تاکید براینکه هر نیروی انقلابی در مسیر تکاملی انقلاب حتما نظرات رهبری را مبنای عمل خود قرار می‌دهد، تصریح کرد: ما به لحاظ اعتقادی و سیاسی بر این باور هستیم که نظرات رهبری که توسط ایشان اعلام می‌شود قطعا حجت است.

این فعال سیاسی درباره احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: احمدی‌نژاد خودش از سرسلسله نیروهای انقلابی است که همین مبنا را خواهد داشت و نظرات رهبر معظم انقلاب قطعا برای او نیز حجیّت خواهد داشت.

همچنین حجت‌الاسلام عباس امیری‌فر از نزدیکان احمدی‌نژاد و امام جماعت مسجد سلمان نهاد ریاست‌جمهوری در دولت دهم، در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری مبنی بر توصیه به عدم حضور یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات ۹۶، اظهار داشت: همه ما باید بیانات رهبر معظم انقلاب را فصل‌الخطاب بدانیم و همه نیروهای ارزشی و متدین باید از توصیه‌های ایشان پیروی کنند.

امیری‌فر با اشاره به هجمه‌های سنگین علیه اسلام و انقلاب و تهاجم فرهنگی، تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم در برابر دشمنی که برای نابودی انقلاب کمر همت بسته، متحد شویم.

امام جماعت مسجد سلمان نهاد ریاست‌جمهوری در دولت دهم با تأکید بر اینکه ما باید بیانات رهبر معظم انقلاب را نصب‌العین خود قرار دهیم، یادآور شد: ‌فرمایشات امروز مقام معظم رهبری برای ما حجت است و نباید به اختلافات دامن زد.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم موفق باشیم، همه مردم و مسئولان باید گوش به فرمان رهبر انقلاب باشند و صحبت‌های رهبری را هم نباید به مولوی و ارشادی تقسیم کرد؛ چراکه این امر ما را به انحراف می‌کشاند.

امیری‌فر با بیان اینکه ما اگر می‌خواهیم عاقبت‌به‌خیر شویم، باید به دستوارت و توصیه‌های ولی‌فقیه زمان گوش فرا داده و آن را رعایت کنیم، یادآور شد: برای آقای احمدی‌نژاد نیز حرف‌های مقام معظم رهبری صد درصد حجت خواهد بود؛ چراکه امام خامنه‌ای بارها از ایشان حمایت کرده و آقای احمدی‌نژاد نیز همواره در جلسات عمومی و خصوصی به صحبت‌های رهبر انقلاب استناد کرده‌اند.

امام جماعت مسجد سلمان نهاد ریاست‌جمهوری در دولت دهم در پایان اظهار داشت: دشمنان و رسانه‌های بیگانه روی این موضوع برنامه‌ریزی نکنند؛ چراکه احمدی‌نژاد قطعاً در خط ولایت و رهبری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جانم فدای ولایت

    • احمد

      اقا من نمیدونم چرا این همه حضرات سیاسیون دارن به احمدی نژاد میگن نیا!!!؟؟
      ینی انقد مطمئنن که اگه احمدی نژاد بیاد رأی میاره؟؟؟؟؟؟؟

      یا ازین میترسن که اگه بیاد رأی نیاره؟
      دلیل این همه نگرانی چیه؟؟

      پاسخ ها

      • Mزهرا

        اگه بیاد که همه مطمئنا رای نمیاره اما از بعدش میترسن که باز این داستان درست کنه...

      • مهدیه

        متاسفانه این دفعه از هر دو طرف باید ترسید، که اگر هرکدوم رای نیاورند قطعا فتنه ای به مراتب شدید درست خواهد شد.

    • مینا

      همگی گوش به فرمانیم.

      پاسخ ها

      • علی

        در امر ولایت ولی و اما معنی ندارد

    • بدون نام

      کسی که به حرف امام گوش نده، به درد این انقلاب نمیخوره

    • بدون نام

      احسنت به رهبرم که بجا سخن میگوید

    • بدون نام

      دیدید گفتم تایید نمیشه آخیییییییششش

    • هادی

      میتونه بازی سیاسی باشه ک اخرش احمدی نژاد کاندید بشه و مردم رو تشویق کنن بیان رای بدن ک احمدی رای نیاره و باز صحنه های صف های طولانی مردم برای انتخاب بین بد و بدتر . کلا ما مردم بیچاره ایران دنبال خوب کردن وضعیت نیستیم فقط میخایم بد رو انتخاب کنیم بدتر رای نیاره . یه همچین مردم قانعی هستیم

    • مینا

      اری اینچنین است برادر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج