۳۹۵۴۳۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ما علنا به ولی فقیه درود می فرستیم، این هم پشت بلندگو

رفتار و گفتار بر مبناي صلاح جامعه و خير افراد، بارزترين شاخصه رهبر است. روزگار امام راحل، چه بسا پيش مي‌آمد حضرت روح‌الله روزي از فردي حمايت کنند، دگر روز او را نقد کنند و روز سوم هم توصيه‌اي، ليکن مبناي همه اينها، رضايت خدا بود و سنجش مصلحت. امروز هم همين است.

حسین قدیانی در جوان آنلاین نوشت: رفتار و گفتار بر مبناي صلاح جامعه و خير افراد، بارزترين شاخصه رهبر است. روزگار امام راحل، چه بسا پيش مي‌آمد حضرت روح‌الله روزي از فردي حمايت کنند، دگر روز او را نقد کنند و روز سوم هم توصيه‌اي، ليکن مبناي همه اينها، رضايت خدا بود و سنجش مصلحت. امروز هم همين است.
حضرت آقا از تمامي اين رؤساي جمهور، تعريف کرده‌اند. البته انتقاد هم بوده. توصيه و تذکر هم. قصه اين روزها، تنها محدود به رئيس‌جمهور سابق نمي‌شود! درباره رئيس‌جمهور اسبق هم صد بار ديگر اگر به عصر مذکور برگرديم، باز هم رهبر انقلاب، هم پاي تعريف‌ها ايستاده‌اند، هم پاي نقدها و هم پاي تذکرات و توصيه‌ها، چراکه پشت سر همه اينها «دليل» وجود داشت.

لذا حضرت‌آقا همچنان پاي حمايت خود از خدمات مثبت دولت و رئيس‌جمهور قبل ايستاده‌اند! نيز پاي نقدهاي‌شان! نگاه کنيد به محتواي جلسات هيئت دولت قبل با رهبري! کم انتقاد و توصيه و تذکر نبوده! و البته بله، حمايت هم بوده! اصلاً و اساساً از کدام دولت يا از کدام رئيس دولت، بزرگان حمايت نکرده‌اند؟! سخن سر آن است که حمايت، نقد، توصيه و تذکر، جملگي بر مبناي خير جامعه بوده. اتخاذ موضع «توصيه» هم که حالا شايد از نظر عده‌اي و البته به غلط «جديد» جلوه کند، هرگز به معناي برگشت از مواضع صحيح قبل نيست، چرا که مواضع قبل، مصلحت قبل را داشت، موضع جديد هم مصلحت جديد را دارد! سال ۸۸، اما مهم‌ترين مصلحتي که براي رهبر انقلاب مطرح بود، ايستادن پاي انتخابات باشکوهي بود که ۴۰‌ميليون امضا داشت.

آن روز اگر حضرت آقا مصلحت ايستادن مردانه پاي آراي مردم را تشخيص نمي‌دادند، آيا سنگ‌بناي انتخاباتي هم در اين کشور باقي مي‌ماند که آقاي روحاني بشود رئيس‌جمهورش؟! ولي‌فقيه مثل بعضي از اين عناصر سياسي نيست که تصميم بر مبناي «نفس» بگيرد. او رضايت خدا را و مصلحت جامعه را در نظر مي‌گيرد. کنش براساس هوي و هوس، اما چه مصداقي بارز‌تر از اين دارد که چون نامزد مدنظر من رأي نياورده، پس حتماً در انتخابات تقلب شده؟! بله البته! سال ۸۸ حضرت آقا رأي اکثريت را هم تنفيذ کردند! همچنان که سال ۹۲ با وجود اختلاف ناچيز چنددهم درصدي چنين کردند! القصه! فردي رفته نزد بزرگان، ايشان هم بر مبناي مصلحت، توصيه‌اي به او کرده‌اند! اين اما عيناً همان مصلحت است که وقتي اکثريت به همين فرد رأي داد، حضرت آقا صرف‌نظر از هجمه‌ها و فتنه‌ها، چون کوهي باشکوه، پاي آراي اکثريت ايستادند.
سلام و صلوات خدا بر امام خامنه‌اي که چه در موضع پنهان، چه در موضع علن، چه وقت حمايت و چه وقت توصيه «صلاح مملکت» را در نظر مي‌گيرند! هيهات! ما از ولي‌فقيه زمانه‌شناس خود مخفيانه دفاع نمي‌کنيم، بلکه رسماً و علناً درود مي‌فرستيم به مصلحتي که بر مبناي رضايت خدا و خير جامعه تشخيص مي‌دهند! بفرماييد! اين هم پشت بلندگو!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج