۳۹۵۳۴۶
۱۴ نظر
۵۰۰۴
۱۴ نظر
۵۰۰۴
پ

فیروزآبادی: عربستان خطا کند تنبیهی می‌شود که خبری از سعودی در دنیا نباشد

مشاور ویژه فرمانده معظم کل قوا گفت: اگر عربستان خطایی کند تنبیهی می‌شود که دیگر خبری از عربستان سعودی و وهابیت در جهان نباشد.

خبرگزاری فارس: سردار سرلشکر میرحسن فیروزآبادی رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه جشنواره مالک اشتر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو سال است که عربستان سعودی مردم و کودکان یمنی را قتل عام می‌کند. وی ادامه داد: ما به دنبال جنگ با هیچ کشور مسلمانی نیستیم اما اگر عربستان سعودی خطایی کرد تنبیهی می‌شود که از عربستان و وهابیت خبری در جهان نباشد.

وی با اشاره به تهمت‌هایی که به ایران زده می‌شود گفت اگر ما می‌خواستیم در این موضوع دخالت کنیم همان روز اول برای آنها موشک می‌فرستادیم اما هنر ما این است که ملت‌ها را آموزش می‌دهیم و کار مستشاری می‌کنیم و ملت ها باید از درون قوی شوند.

فیروزآبادی تاکید کرد امروز جمهوری اسلامی ایران حرف اصلی را در منطقه می‌زند و بقیه کشورها که مورد تهاجم ظالمان قرار گرفتند از تجربیات ایران استفاده می‌کنند.

مشاور ویژه فرمانده معظم کل قوا ادامه داد: عربستان در حدی نیست که بتواند ایران را تهدید کند نه نیروی انسانی اش را دارد نه فرمانده و نه امکانات. آنها می‌خواهند با هواپیماهای آمریکایی و اسرائیلی و خلبانان استیجاری پاکستانی، اماراتی و سودانی ارتش، سپاه و بسیج انقلاب اسلامی را که آمریکا را پشیمان کرده مورد تهاجم قرار دهند؟

فیروزآبادی گفت: بوش پسر آماده شده بود و به عراق آمد و به فرماندهان نظامی‌اش دستور حمله به ایران را داد اما آنها گفتند که آیا فکر جواب ایران را کرده‌ای و او را وادار کردند که منصرف شود و به آمریکا برگردد.

فیروزآبادی ادامه داد: اگر لازمه دفاع تهاجم باشد تهاجم می‌کنیم اگر دشمن تهاجم کند قطعا آن را با تهاجم پاسخ می‌دهیم. البته تهاجم پیش دستانه نداریم.

وی خاطرنشان کرد: ما در طراحی دفاعی خود جنگ نامتقارن را دنبال می‌کنیم و این یعنی محاصره نقاط ضعف و قوت دشمن تجهیزات و آموزش‌هایی که بتواند به نقاط قوت و ضعف دشمن حمله کند را تامین کنیم.

رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ما برای مقابله با توانمندی هوایی دشمنان فرا منطقه‌ای بر روی حوزه موشکی برای مقابله با آنها تاکید کرده‌ایم. البته تقویت نیروی هوایی نیز مدنظر است.

فیروزآبادی اظهار داشت: توان موشکی ایران بازدارنده است و آمریکایی‌ها هم در چند روز اخیر به آن اعتراف کردند. امروز تمام قدرت‌های جهان به دقت عمل و قدرت عملیاتی موشک‌های جمهوری اسلامی اذعان دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهاد

      به نظرم تمام اظهار نظرها بایستی از کانال دیپلماسی کشور مطرح شود در غیر اینصورت اظهار نظر شخصی مصالح مملکت مانند حمله به سفارت عربستان کشوررا متحمل هزینه سنگین میکند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به قول رهبر مدال افتخار رو به کسی میدن که جلو دشمن باایسته نه جلوش سرخم کنه

    • بدون نام

      هيچ چيز بهتر از صلح نيست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایشونم نگفت ما میخوایم حمله کنیم گفتن اگه هر کشوری بخواد به ما حمله کنه جلوش می ایستیم نه سرخم کنیم وقتی به کشورت حمله شد شما دنبال صلحی؟؟؟

    • بدون نام

      رود بر شرفت سردار ما هم هستیم انشاءالله ریشه آل سعود و وهابیت از روی کره خاکی برداشته خواهد شد.

    • بدون نام

      خدا یارتون باشه الهی! ما که فقط میتونیم دعاتون کنیم! خدا قوت....

    • رضا

      فک کنم عربستان وهابی پایان عمرش است، هزار بار لعنت خدا بر آنها.

    • ایرانی الاصل

      فیروزآبادی دمت گرم
      واقعا با این حرفها است که آدم نیرو میگرد
      نه با خواهش والتماس از دشمن

    • بدون نام

      دمتون گرم......بازم دم شما گرم

    • بدون نام

      زمان جنگ ایران و عراق چیزی نداشتیم اون حماسه رو خلق کردیم، الآن که از سلاح غنی هستیم چه کارا که نمیکنیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به داشتن سلاح نبوده ونیست ونخواهد بود .به ایمان و یاری خداست .خدایا توکل برتو

    • بدون نام

      حکام عرستان فاقد خرد و دور اندیشی هستند وعلیرغم درگیری در سوریه وعراق وجنگ با مردم فقیر ودر محاصرهء یمن تبدیل به باتلاقی برای ال سعود شده است واین خاندان منحوس ومزدور وکافر ال سعود علیرغم بمباران همه روزهء یمن واستخدام نیروهای مزدور , تحت عنوان ائتلاف نتوانسته اند انصارالله وارتش یمن را شکست دهند که بخشی از خاک خودرا هم از دست داده اند ! اما بازهم بعید نیست که با جمهوری اسلامی ایران مقتدر سرشاخ شوند ! که در چنین صورتی نباید از این احمقها غافل باشیم

    • مجيد مجيدي

      اصلا ال سعود جزء ادم هم حساب ميشه.اينا شاكلشان ادم.درود به شرفت سردار.من از اهواز هستم واولين نفرهستم جانم فداي وطن ورهبر ميكنم.خوشحال ميشم سعودي از بين بره بخدا بدتراز اسرائيل هستند.نجس. مفسد.وبايد اين شجره خبيثه از بين برود.مرگ بر آل سعود

    • علی کرمانشاه

      گرفتن نتیجه نسبتا مطلوب در جنگ هشت ساله نتیجه جانفشانی جوانان دلاور ایران بود اما با امکانات حداقلی و هزینه بیشتر که مهمترین‌آن کسر شدن از ذخیره انسانی با غیرت و شجاع و دلاور جوانان که هنوز هم شاهدیم که هر از چند گاه با آمدن بازمانده اجساد مطهر آن غیرتمندان به کشور اشک در چشمان مان جمع میشود و افسوس برای این گنجهای از دست داده میخوریم آری مردم ایران غیرت دارند و محال است خاک و ناموس و دین خود را به دشمن بسپارند ولی قیمت هم شرط است الان با داشتن ابزارهای بروز و بومی بصورت شبانه روز تولید میکنیم و امان دشمن وهابی را میبریم بقدری موشک به سوی این وهابی های بزدل و جنایتکار میفرستیم که بند بند برنشان از هم باز شود و نتیجه کار هم بهتر است و هم کم هزینه چرا که با هیچ مبلغ و قدرتی ما نمیتوانیم در کوتاه مدت جایگزینی برای شهید همت و کاظمی و خرازی و کاوه و هزاران دلاوری که آسمانی شدند پیدا کنیم و زمان بر است ولی هر چه قدر موشک بخواهیم میتوانیم مردان در جبهه و زنان با غیرت در کارخانه تسلیحات و موشک تولید کنند و برایمان بفرستند به خط جلو کدام بهتر است برادر درود بر سپاه که خود را درگیری این جنجالهای سیاسی نکرد و به وظیفه ذاتی خود مشغول شد برتری نظامی تامین تسلیحات برتر و بومی سازی و تولید انبوه و تامین دوستان و هم پیمانانمان با سلاحهای پیشرفته و به روز در قلب و مرکز خاورمیانه حزب اله و حشدالشعبی و گروه های انقلابی را نیز تسلیح کردند درود بر جوانان و قهرمانان دلاوری که به ایران مستقل و آزاد و قدرتمند می اندیشند در کنار ایمان برتری آتش تسلیحات پشتوانه نیروهای خودی و نا امیدی دشمن است.و کشوری که تسلیح نشود با مشکل و منت باید گذران کنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج