۳۹۵۵۷۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اطلاعات بیشتری از گلکسی C۹ منتشر شد

حدودا دو روز پیش بود که گفته شد تلفن هوشمند معرفی نشده C۹ سامسونگ به تازگی تست بنچمارک گیک بنچ را پشت سر گذاشته است و به لطف همین اتفاق هم اطلاعاتی جزئی اما قابل توجه را در رابطه با این دستگاه به دست آوردیم.

وب سایت دیجیاتو - مریم موسوی: حدودا دو روز پیش بود که گفته شد تلفن هوشمند معرفی نشده C۹ سامسونگ به تازگی تست بنچمارک گیک بنچ را پشت سر گذاشته است و به لطف همین اتفاق هم اطلاعاتی جزئی اما قابل توجه را در رابطه با این دستگاه به دست آوردیم.
اطلاعات بیشتری از گلکسی C9 منتشر شد

برای مثال مشخص شد که این تلفن هوشمند ظاهرا قرار است به تبعیت از محصولات چینی، شش گیگابایت رم داشته باشد و توان پردازشی اش را هم از یک چیپست اسنپدراگون ۶۵۲ بگیرد. حالا این موبایل سری به پایگاه تست GFXBench زده تا تصویری روشن تر را از خود در اختیارمان قرار دهد.

براین اساس، اسمارت فون مورد بحث نمایشگری شش اینچی با رزلوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل خواهد داشت و همانطور که قبلا مشخص شده بود، توان پردازشی اش را از یک چیپست اسنپدراگون ۶۵۲ با هشت هسته، کلاک هسته ۲ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۱۰ دریافت می کند.

رم شش گیگابایتی گلکسی C۹ در این تست نیز تایید شده است و ظاهرا سامسونگ ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته است. دوربین اصلی این موبایل نیز ۱۶ مگاپیکسلی است و برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری نیز یک دوربین جلویی ۱۶ مگاپیکسلی برایش در نظر گرفته شده است. گفتنی است که این موبایل همراه با اندروید ۶.۰.۱ مورد ارزیابیGFXBench قرار گرفته است.

گلکسی C۹ که شماره مدل SM-C۹۰۰۰ را یدک می کشد قرار است صرفا به بازار چین عرضه شود که این یعنی عاقبت گواهینامه سازمان رگولاتوری این کشور به نام TENAA را دریافت خواهد کرد و وقتی این اتفاق بیافتد معرفی آن در کوتاه ترین زمان صورت میگیرد.
اطلاعات بیشتری از گلکسی C9 منتشر شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج