۳۹۶۸۰۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بلک بری دیگر گوشی تولید نمی کند

بلک بری اعلام کرد که قصد دارد از تولید اسمارت فون دست بکشد تا بتواند تمرکز بیشتری روی بخش نرم افزار و محصولات امنیتی خود داشته باشد.

وب سایت تک شات: بلک بری اعلام کرد که قصد دارد از تولید اسمارت فون دست بکشد تا بتواند تمرکز بیشتری روی بخش نرم افزار و محصولات امنیتی خود داشته باشد. این تصمیم بدان معنی نیست که دیگر هیچ دستگاهی با برند بلک بری عرضه نخواهد شد بلکه ساخت این محصولات به تولید کنندگان سوم شخص و به صورت خارجی ادامه پیدا خواهد کرد. همانطور که محصول اخیر این شرکت با نام DTEK ۵۰ با برند بلک بری توسط آلکاتل ساخته شد.
بلک بری دیگر گوشی تولید نمی کند

بلک بری یک جنگ مداوم را در بازار موبایل تجربه کرد و شنیدن این خبر که قصد دارد از تولید اسمارت فون های دست بکشد چندان تعجب برانگیز نیست. بر اساس محاسبات Gartner این شرکت اعلام کرده که تنهای ۰.۱ درصد از بازار اسمارت فون ها در سه ماهه دوم سال جاری به بلک بری اختصاص داشته که معادل فروش ۴۰۰.۴۰۰ قطعه اسمارت فون بوده است. آخرین گوشی بلک بری که توسط خودش ساخته شد پریو نام داشت که اولین گوشی اندرویدی بلک بری به حساب می آمد و در نوامبر سال گذشته عرضه شد.

در آن زمان چن اعلام کرد که این شرکت باید حداقل ۵ میلیون گوشی را طی یک سال بفروشند تا بتواند در صنعت سخت افزار مصرفی باقی بماند. او این آمار را بعدعا به ۳ میلیون تغییر داد. این شرکت سال ها با این وضعیت مدارا کرد و سعی داشت روی مشتریان تجاری و دولتی تمرکز کند و شهرت خود را در زمینه امنیت افزایش دهد.

گزارش مالی سه ماهه دوم سال جاری نیز روی همین فرصت احتمالی آینده تمرکز دارد و به محصولات جدیدی مثل بلک بری رادار و بلک بری هاب پلاس اشاره می کند. چن همچنین افزود که بر اساس گزارش کامل مالی، ۳۰ درصد افزایش درآمد این شرکت حاصل از بخش نرم افزار و سرویس ها بوده است اما نتایج گزارش سه ماهه دوم امسال دقیق تر بوده و نشان می دهد که بلک بری ۳۷۲ میلیون دلار از درآمد خالص ۳۳۴ میلیونی خود را از دست داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج