adexo3
۳۹۶۸۸۱
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

جعبه مرموز کلینتون در حین مناظره چه بود

بعد از پایان نخستین مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون، میلیون ها نفر در توضیح یک شی مرموز مخفی شده در زیر ژاکت هیلاری کلینتون در بهت و حیرت به سر می برند.

باشگاه خبرنگاران جوان: هیلاری کلینتون؛ نامزد نهایی حزب دمکرات در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری آمریکا در حالی در دوشنبه شب در نخستین مناظره انتخاباتی خود با رقیبش دونالد ترامپ از حزب جمهوری خواه حاضر شد که یک شی جعبه مانند به همراه یک سیم در پشت و زیر کت وی نمایان بود.

جعبه مرموز کلینتون در حین مناظره چه بود

همچنین در تمام مدت مبارزه کلامی هیلاری کلینتون با دونالد ترامپ یک قطعه کوچک نیز در گوش کلینتون قرار داده شده بود. این در حالی بود دونالد ترامپ؛ رقیب وی از هیچ شی عجیب استفاده نمی کرد.

بازار داغ نظریه پردازی بعد از این اتفاق چنان داغ شد که عده ای در یک نظریه عجیب آن را به بیماری پارکینسون هیلاری ربط دادند. در نظریه دیگر آن را میکروفونی دانستند که کلینتون در حین مناظره از آن استفاده می کرد. همرنگ بودن آن با رنگ پوست کلینتون باعث شد تا ۳ نظریه توسط مفسران مطرح شود.

جعبه مرموز کلینتون در حین مناظره چه بود

نخست اینکه این شی صرفا یک سمعک ساده است. دوم اینکه، کلینتون برای دریافت راهنمایی های خاص از آن استفاده می کرده است و سوم اینکه این قطعه یک دستگاه ضد تشنج بود که جهت هشدار در لحظه سقوط احتمالی هیلاری استفاده شده بود.

گفتنی است؛ هیلاری کلینتون که ابتلا به ذات الریه وی تایید شده است در اوایل این ماه نیز در مراسم ۱۱ سپتامپر از حال رفته بود. دونالد ترامپ نیز با تمسک جستن به این اتفاق در اولین مناظره انتخاباتی اش بارها توان و بنیه هیلاری را زیر سوال برد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناهید

      سلام. خانم هیلاری مناسب سمت ریاست جمهوری نیستند

      زیرا آزموده را آزمودن خطاست

      آقای ترامپ اگرچه سابقه سیاسی ندارد لیکن توانایی بخدمت گرفتن بهترین سیاستمداران را دارد و در سمت ریاست جمهوری موفق تر خواهد بود

      آقای ترامپ موفق باشی

    • ناهید

      سلام. خانم هیلاری. در گوشی پاسخ ها را میشنیدی
      شما خودت توانایی پاسخ دادن نداشتی
      شاید بیماری توانایی شما را در پاسخ دادن کاهش داده است

    • مهدی

      واقعاتودنیاخبرازین مهمترنیست؟شمامتن سخنرانیشون بی خیال شدی دنبال سمعکی؟شنیدیدهمش تهدیدایران بود؟شنیدیدگفتن علنی ماباپنبه سرایران وبریدیم؟خودشون تاکیددارن بدون شلیک یه تیرتمام تاسیسات ماروجمع کردن اونوقت عده ای درداخل دارن بخاطرنابودی تاسیسات هسته ای قهرمانانه خبرپخش میکنن.هرکی ندونه فکرمیکنه ماتاسیسات هسته ای امریکارو پرکردیم.یرادرمن این خبرامهم نه سمعک خانم هیلاری کلینتون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج