۳۹۷۴۵۱
۱۳ نظر
۵۰۰۷
۱۳ نظر
۵۰۰۷
پ

بحران یک میلیون بازدید از سایت های مستهجن

یک‌ میلیون بازدید از سایت‌های مستهجن بنا بر آمار یکی از استادان دانشگاه تهران، نشان از چه دارد؟ بله، نشان از بحران دیگری دارد که در زیر پوست شهر در حال پیشروی است و طبق معمول نه‌تنها این عارضه را کتمان می‌کنیم، بلکه قاعدتا تمامی این میزان بازدید‌کننده را منحرف خواهیم خواند و خب به‌سلامتی طبق معمول صورت‌مسئله را با این روش پاک کرده‌ایم!

امیرحسین علم الهدی در شرق نوشت: یک‌ میلیون بازدید از سایت‌های مستهجن بنا بر آمار یکی از استادان دانشگاه تهران، نشان از چه دارد؟ بله، نشان از بحران دیگری دارد که در زیر پوست شهر در حال پیشروی است و طبق معمول نه‌تنها این عارضه را کتمان می‌کنیم، بلکه قاعدتا تمامی این میزان بازدید‌کننده را منحرف خواهیم خواند و خب به‌سلامتی طبق معمول صورت‌مسئله را با این روش پاک کرده‌ایم!
در چهار دهه گذشته به پنهان‌کردن میزان آسیب‌های اجتماعی و نحوه رشد این آسیب‌ها در لایه‌های زیرین جامعه عادت کرده‌ایم و هیچ‌گاه نخواستیم با اطلاع‌رسانی صحیح و هدفمند افکار عمومی را حساس کنیم و نتوانستیم این بیماری‌های اجتماعی را درمان کنیم!
یادمان می‌رود جامعه و علل بروز و ظهور این عارضه‌هایش به تحقیق و پژوهش و اطلاع افکار عمومی از آسیب‌های این عارضه‌ها نیاز دارد و تا افکار عمومی به این آسیب‌ها حساس نشوند، شانسی برای جلوگیری از بسط و گسترش عارضه‌ها نداریم و پس از اطلاع‌رسانی به افکار عمومی، باید علل و ریشه‌ها به ‌صورت علمی تحلیل شود تا بتوان مراحل درمان را - با یک برنامه جامع در راستای توان‌بخشی جامعه در زمینه مسائل جنسی و اطلاع‌رسانی درباره این نیاز طبیعی - پیش برد و راه‌های طبیعی و در چارچوب آموزه‌های دینی را برای درمان این عارضه‌ها دنبال کرد! درباره عوارض بحران‌زای اجتماعی، خود را به ندیدن و نشنیدن زدن، نشانه بارز مدیریتی است که می‌خواهد در فضای مجازی جامعه آرمانی را برای خود تصویر کند تا به‌زور به همه مردمان بگوید حالمان خوب است! (تلویزیون حکایتش همان فضای مجازی است؛ چراکه وقتی از خانه پایت را بیرون می‌گذاری شاهد جامعه دیگری هستی که با جامعه تلویزیونی ۱۸۰ درجه متفاوت است!)
یک‌ میلیون بازدید‌کننده سایت‌های مستهجن نشانه یک بیماری فراگیر است که به مسائل جنسی و محدودیت‌ها به ‌صورت زیرپوستی واکنش نشان می‌دهد و هر کدام از این بازدیدکننده‌ها وقتی به مرحله اعتیاد به این سایت‌ها می‌رسند، بمب‌های متحرکی هستند که همه را تهدید می‌کنند. تهدیدی که نشان‌دهنده فوران نیازهای جنسی است که جامعه و مدیریت اجتماع به جز نهی و پنهان‌کاری راه‌حل دیگری برایش ندارد و افزایش طلاق و ازدواج سفید، نشانه‌های به‌کارافتادن این بمب‌ها هستند که در جای‌جای شهرها و روستا‌ها در حال انفجار است.
بترسیم از اینکه تعداد معتادان به این سایت‌های مستهجن به میزانی برسد که از هر هشتاد ایرانی یکی به اين وضعيت اعتیاد داشته باشد. هر کدام از این معتادان به‌راحتی می‌توانند به دلیل جذابیت‌های جنسی و دیداری، لشکری از طرفداران این نیاز اولیه بشری را بسیج کنند و آنجاست که دیگر خیلی دیر شده است! مواجه با آسیب‌های اجتماعی تنها با شعار سامان نمی‌یابد و باید راه‌های علمی و کارشناسی با اتکا به فقه پویا و به‌روز را جویا شویم تا بتوانیم جامعه جنسی را مدیریت کنیم که دنبال پاسخ‌هایش در شبکه‌های مجازی نباشد!
در قدم اول بپذیریم صحبت از مسائل جنسی و راه‌های مواجهه علمی با آن تابو نیست و چاره‌ای نداریم که جواب روشن به سؤالات نسلی بدهیم که هنوز ذهنش به‌شدت درگیر سؤالات جنسی است که پاسخش در این زمانه با فقه پویا و نظرات کارشناسی و علمی باید داده شود و نه با ندیدن و نشنیدن و منحرف‌خواندن صاحبان سؤالات... . تا دیر نشده -که تا حدودي شده است - متولیان کشور و مراجع دینی با تکیه بر فقه پویا و علوم جامعه‌شناسی روز پاسخ‌های روشن را دراین‌باره پیدا کنند؛ چراکه باید برای مهار این نیاز به ‌صورت طبیعی رفتار کرد و این طبیعی رفتارکردن چالشی جدی برای دولت است و چاره‌ای جز واردشدن به آن نداریم... .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بحران مجردی همینه . وقتی زناشویی نباشه میرن سمت مجازی .

    • بدون نام

      نتیجه بیکاری و عدم توانایی در ازدواج همینه! فساد گسترده و حداقل روی آوردن به این مسائل.

    • بدون نام

      غرایزجنسی ویرانیش ازبمب اتم زیادتراست مسئولین کجاهستندوبه چه چیزهایی فکرمیکنندخدامیداندوچرافکری به حال این مشکل نمیکنندجای تعحب ندارداگراین سایت های مستهجن طرفداران زیادی داردبایدواقع بین بودچون امربه معروف ونهی ازمنکربه تنهایی جواب نمیدهدبااین معضلات جامعه که به خصوص ازریشه حل نشده است .

    • بدون نام

      داداش تا وقتی وامهای کلان بدن و حقوقای کلان پولی برای وام به اصطلاح ازدواج نمیمونه و با این مخارج سنگین همه دنبال ازدواج ارزان هستند و دم دست و راحت و این میشه فساد در جامعه که بعد از مدتی قطعا دامن وام بگیران و حقوق بگیران کلان را هم خواهد گرفت. کار از ریشه خراب شده. ....

    • بدون نام

      بيكارى بيكارى بيكارى

    • بدون نام

      والا من بی کار ونا امید .تنها چیزی که شادم میکنه همینه دیگه.
      کنسرتا که لغو میشن.تازه اگر هم لغو نشه پولم کجا بود برم.
      پول یه فوتبال نگاه کردن هم نداریم

      زن هم که نمیسه گرفت

      پس در مخفی گاه با این سایتها.

    • بدون نام

      کدوم وام؟؟اول ضامن میخوان حالا کو ضامن من شرایط وام4درصد تا50میلیون دارم.ضامن ندارم نزدیکش هم نرفتم.

    • بدون نام

      آقازاده ها و دوستانشان به اندازه کافی فرصتهای شغلی مناسب را غارت کردند. فقط کارها ی دون با حقوق پایین واسه جوانهای ما مونده .

    • بدون نام

      غرایزجنسی ویرانیش ازبمب اتم زیادتراست مسئولین کجاهستندوبه چه چیزهایی فکرمیکنندخدامیداند .....................افففففففففففففففرین.

    • بدون نام

      شما ها راحت باشين!؟ مشغول باشين!!؟ والا چه کاريه زندگي کار براي جوانها درست کردن!!؟

    • عبدالله

      علت بیسوادی کسانی است که بناحق درپستهای غیرتخصصی لم داده اند وبارمی بندند یکروزاینقدرسختگیری بودکه شخص جرات نداشت باخ.اهرخودش بیرون برودوحلا اینقدرازادی هست که جوان نیازی به ازدواج وزیربارمسولیت رفتن نمی بیند،

    • بدون نام

      الهي پات بشکنه سانسورچي!!!!؟

    • محمد

      یک نه ده میلیووون، بیکاری، بیکاری، بعد مشکل ازدواج، نمیتونم ده میلیون وام جور کنم برای کار،،، چرا چون بانک اعتماد نمیکنه ک بتونم اقسات رو پس بدم، در نتیجه سرخوردگی و روز گدرانی پشت گوشی نتیجش این میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج