۳۹۷۶۸۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

گلکسی S۸ مجهز به نمایشگر ۴k!

هنوز چهار ماهی تا رونمایی از گلکسی S۸ باقی مانده اما این چیزی نیست که کارشناسان را از تلاش کشف و شهود مشخصات پرچم‌دار جدید سامسونگ بازدارد!

مجله دیجی کالا - فرشته سلیمانی: هنوز چهار ماهی تا رونمایی از گلکسی S۸ باقی مانده اما این چیزی نیست که کارشناسان را از تلاش کشف و شهود مشخصات پرچم‌دار جدید سامسونگ بازدارد! یکی از این اکتشافات این است که سامسونگ برای گلکسی S۸ نمایشگر UHD در نظر گرفته که دقت تصویری معادل ۳۸۴۰ × ۲۱۶۰ پیکسل می‌دهد. برای این‌ که تصور دقیق‌تری از این موضوع داشته باشید، یادآوری می‌کنیم در حال حاضر گوشی‌های رده‌بالایی مثل گلکسی S۷ نمایشگر QHD با دقت تصویر ۲۵۶۰ × ۱۴۴۰ پیکسل دارند.

گلکسی S8 مجهز به نمایشگر 4k!

سامسونگ برای افزایش میزان دقت تصویر گوشی آینده‌اش دلایلی هم دارد؛ این شرکت می‌خواهد نمایشگر گوشی به‌صورت پیش‌فرض از واقعیت مجازی پشتیبانی کند. اما این مساله خودش باعث افزایش قیمت به‌ویژه به‌خاطر باتری می‌شود. در حال حاضر دارندگان گلکسی S۷ می‌گویند با نصب اپلیکیشن هدست واقعیت مجازی Oculus با مشکل خالی شدن سریع شارژ مواجه شده‌اند. طوری که گزارش شده بعد از باز کردن اپلکیشن، ۷۰ درصد شارژ گوشی در عرض سه ساعت از دست می‌رود.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید در حال حاضر سونی اکسپریا Z۵ پریمیوم را با رزولوشن UHD ارایه داده است. با این حال، دقت تصویر ۳۸۴۰ × ۲۱۶۰ پیکسل درست است که در عکس‌ها و ویدیوهای ثبت‌شده با دوربین این گوشی وجود دارد اما همه‌چیز در اکسپریا Z۵ پریمیوم با کیفیت FHD و دقت‌تصویر ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ پیکسل نشان داده می‌شود.

درباره‌ی گلکسی S۸ همچنین شایعاتی وجود دارد که از حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و دارا بودن درگاه USB-C خبر می‌دهند که درواقع کار درگاه Lightning در دستگاه‌های iOS را برای این گوشی خواهند کرد. جنس صفحه نمایش گوشی مقاوم و از گوریلا گلس ۵ است و در نهایت این‌که احتمالا در کنفرانس MWC ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد. این رویداد از ۹ تا ۱۲ اسفند در بارسلونا برگزار می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج