adexo3
۳۹۹۲۸۸
۱۶ نظر
۵۰۰۵
۱۶ نظر
۵۰۰۵
پ

هدیه به ثبت نام کنندگان سرشماری اینترنتی

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان گفت: ستاد سرشماری نفوس و مسکن به هر شناسه اینترنتی که فرم خانوار را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده باشد دو گیگ اینترنت رایگان تقدیم می‌کند.

خبرگزاری فارس: حسین پیشقدم عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان با اشاره به نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۰ وضع فعالیت‌های مردم کشور ایران و اشتغال ۷۵ میلیون جمعیت اظهار کرد: از این تعداد جمعیت ۱۹ میلیون نفر شاغل هستند که شامل ۳ میلیون زن و ۱۸ میلیون نفر مردم می‌باشند.

وی تصریح کرد: ۱۲ میلیون نفر هنوز به سن کار نرسیدند و ۳ میلیون نفر درآمد بدون درآمد هستند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان گفت: براساس نتایج این سرشماری ۱۹ میلیون نفر خانه‌دار، ۱۲ میلیون نفر محصل، ۴ میلیون نفر بیکار و ۵ میلیون نفر سایر موارد هستند.

پیشقدم در خصوص توزیع افراد شاغل در گروه‌های عمده شغلی خاطرنشان کرد: ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از شاغلان کشور در گروه کشاورزی، ماهیگیری، و جنگلداری مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در بخش صنعت، ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر کارگر خدماتی و ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در گروه رانندگان و مشاغل مربوط به ماشین‌آلات هستند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان گفت: براساس این سرشماری یک‌میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در گروه متخصص، یک‌میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در گروه تکنسین، ۹۰۰ هزار نفر کارمندان اداری، ۷۰۰ هزار نفر در گروه مدیران و قانونگذار و یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر سایر مشاغل و اظهار نشده قرار دارند.

پیشقدم با اشاره به نتایج کاربردی سرشماری نفوس و مسکن گفت: برنامه‌ریزی برای توزیع عادلانه منابع، شناخت جمعیت فعال، شناخت وضعیت موجود مسکن و تولید آمارهای اختصاصی و پایه‌ای جمعیت و بروزرسانی نقشه‌های شهری و روستایی از مهم‌ترین نتایج سرشماری است.

وی شناخت جمعیت در حال تحصیل، تعیین اندازه جمعیت جوان و سالمند، تدوین برنامه‌های توسعه‌ی شهری و عمران روستایی، شناخت تفاوت‌های اجتماعی زنان و مردان و برنامه‌ریزی برای برابری جنسیتی نیز از مهم‌ترین نتایج سرشماری است.

سرشماری اینترنتی مراجعه خانوار به سایت سرشماری (Sarshomari۹۵.ir) و تکمیل اطلاعات و دریافت و حفظ کد آماری توسط خانوار در فاصله زمانی سوم تا ۲۴ مهر و سرشماری حضوری (مراجعه مستقیم مأمور در فاصله زمانی ۲۵ مهر تا ۲۵ آبان، دریافت کد آماری خانوارهای که اینترنتی تکمیل کرده‌اند و تکمیل سایر خانوارها با تبلت و همچنین توزیع اطلاعیه خانوار غایب برای خانوارهایی که حضور ندارند، از مهمترین فرآیند اجرای سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ در استان است.

خانوارهای غایب (در پنج روز آخر سرشماری که با هدف دسترسی به خانوارهای غایب در نظر گرفته شده است، مراجعه مأمور و اینترنت وجود دارد از طرفی مأمور تلفنی در شهرستان برای پاسخگویی در نظر گرفته می‌شود) انجام خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسخره شده نشریات و رسانه

      کجاش هدیه داره؟ چقدر مزخرف؟ نمیشه تیتر درست و عقلانی بگذارید؟

    • بهنام

      هدیه اش کجابود؟!!!

    • سیدموسی

      گزینه بنام بیکار نداره تو سایت. از کجا فهمیدن بیکار این تعداد داریم. در ضمن زنان خانه دار شاغل حساب میشن جهت اطلاع رسانی عموم.

      پاسخ ها

      • ایرانی

        .
        زن خانه دار که شاغل نیست ... !!
        زن بیکار شاغل به حساب میاد اگر نمیدونستی بدون
        چون زن بیکار بالاخره کار پیدا می کنه و میره سرکار
        ولی زن خانه دار خانه دار هستش و در خانه به خانواده کمک میکنه نه اینکه بره بیرون نامحرم ها ببیننش

    • ایلامی

      این آمارها جهت سازماندهی و تنظیم کردن اختلاسهای دهه پیش رو میباشد!

    • محمد

      تو سرشماری 95 گزینه بیکار نبود

    • بدون نام

      کجای این گزارش اسم هدیه آمده بود

    • بدون نام

      چرا دروغ نوشتی هدیه

    • آنا

      اولا هدیش کجابود؟بعدش هم 19ملیون شاغل که 3ملیون زن و 18میلیون مردم هستن!!!!خودتون به این جملاتتون دقت کنید،این چه طرزنگارشه،مطالبتون رو تصحیح کنید

    • سعید علیزاده

      واقعا با این دروغ گفتن ها خسته نشدن تلوزیون هم اعلام کرد که هدیه داره من ثبت نام کردم اصلا هدیه نداست فقط دروغ و دروغ تا گزینه بیکار نداشت خودشون و مسخره کنن نمی خوان بفهمن چقدر بیکار دارن

    • ایرانی

      چرا جوایز داده نمی شود؟
      چرا دروغ گفتید به مردم؟؟

    • مازیار

      یعنی شماها مردم رو چی فرض کردین؟
      واقعابراتون متاسفم همین کارهارو کردین که به این رو انداختین مارو...دروغ ...دروغ آخه تا کی؟

    • بدون نام

      یعنی ب خاطر جایزه امار بدیم خخخخ

    • بدون نام

      یه جوری حرف میزنن انگار با بچه پنج ساله حرف میزنن..اینقد مارو .......حساب میکنن..که اجازه به خوشون میدن هرجور دلشون خواست به ما بی احترامی کنن..تیتر این خبر رو عکس بگیرید بذارید برا ایندگان..

    • خسرو

      دیدین میخان بجگچه هارو گول بزنن میگن اگه این کارو انجام بدی یه جایزه خوب پیشم داری اینم شده مثل همون.

    • بانوی ایرانی

      حالاکه سرشماری شروع شده وتعدادخانه داربودن زنان مشخص میشه حداقل کاری که میتونید برای بانوان دولت وارگانها انجام بدن آنهارا بیمه ی عمرکنیدخیلی از آنها بیکارن ودولت بایدبرای آنهاماهیانه حقوقی راتعیین کندبرای زایمان بیماری وغیره به این مقرری نیازدارن زنان خانه داررادریابیداگه سالم وخوشحال باشن بچه های سالم به جامعه تحویل میدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج