۳۹۹۸۴۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

با Daydream هیجان انگیزتر فیلم ببینید

شرکت گوگل چندین ماه پیش از پلتفرم جدیدش برای توسعه واقعیت مجازی رونمایی کرد.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: شرکت گوگل چندین ماه پیش از پلتفرم جدیدش برای توسعه واقعیت مجازی رونمایی کرد.
گوگل پیشتر در سال ۲۰۱۴ هم حضور خود در حوزه واقعیت مجازی را با معرفی Google Cardboard تثبیت کرده بود. این بار هم در سال ۲۰۱۶ گوگل با عرضه یک پلتفرم جدید به توسعه واقعیت مجازی یاری رساند. البته این هدست با هدست‌های واقعیت مجازی Oculus Rift و HTC Vive متفاوت است و به شکل مستقل و بدون داشتن یک گوشی هوشمند نمی‌توان با آن کار کرد. از این نظر این هدست به هدست واقعیت مجازی سامسونگ یعنی Gear VR شبیه است.

همراه با این هدست یک کنترل از راه دور که شبیه به کنترلر کنسول Wii است وجود دارد که با آن می‌توانید جهت‌یابی کنید و همینطور برای بازی کردن به کارتان می‌آید. البته این هدست با گوشی‌هایی کار می‌کند که با قابلیت Daydream تطبیق‌پذیر باشند.
با Daydream هیجان انگیزتر فیلم ببینید

قیمت این محصول جدید گوگل هم ۷۹ دلار اعلام شده است. قیمتی که چندان گران نیست و می‌تواند موجب در دسترس قرار گرفتن واقعیت مجازی برای گروه‌های گسترده‌تری از علاقه‌مندان شود.

شرکت گوگل در مراسم امشب اعلام کرد که تا پایان سال برای پلتفرم واقعیت مجازی Daydream حدود ۵۰ اپلیکیشن متفاوت عرضه خواهد کرد.

تا زمان عرضه بازی‌ها و سرویس‌های متفاوت این پلتفرم از محتواهای ویدیویی دیگری بهره خواهد برد. ویدیوهایی که از طریق یوتیوب، نت‌فلیکس و HBO تامین می‌شوند و تجربه هیجان‌انگیزی را برای کاربر رقم خواهند زد.

کاربران پلتفرم واقعیت مجازی Daydream قادر خواهند بود مثل هدست Cardboard از قابلیت تماشای خیابان‌ها در گوگل مپ هم استفاده کنند. در واقع این قابلیت به آن‌ها امکان گشت و گذار در ۱۵۰ نقطه شگفت‌انگیز در جهان را می‌دهد. کاربر همچنین می‌تواند محتواهایی که از گوگل پلی خریداری می‌کند را هم از طریق این پلتفرم تماشا کند و هر عکس ۳۶۰ درجه‌ای که گرفته باشید را هم می‌توانید در قالبی کاملا جدید از طریق این هدست تماشا کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج