adexo3
۴۰۰۳۶۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

شرط پژو برای تولید خودروهای ارزان در ایران

مدیرعامل پژودر مورد تولید خودروهای جدید زیر ۳۵ میلیون تومان در ایران توضیحاتی را ارائه داد.

عصر ایران: مدیرعامل پژودر مورد تولید خودروهای جدید زیر ۳۵ میلیون تومان در ایران توضیحاتی را ارائه داد.

"كارلوس تاوارس" مدیرعامل پژو - سیتروئن درباره امکان تولید خودرهای زیر ۱۰ هزار دلار (۳۵ میلیون تومان) در ایران گفت: اگر تقاضا وجود داشته باشد می توان مدل های پایین تر خودروهای پژو را در ایران تولید و در بازار عرضه کرد.

وی ادامه داد: هم اکنون مدل هایی که قرار است در ایران و در شرکت ایکاپ تولید شود بر پایه تکنولوژی روز خودروهای پژو است که همگی آن ها در حال حاضر در حال تولید در اروپا نیز هستند ولی اگر تقاضا برای خودروهای ارزان قیمت باشد می توان از مدل های قدیمی تر خودروهای پژو که همگی نیز کیفیت بالایی نیز دارند استفاده کنیم .

وی ادامه داد: اگر تقاضا برای بازار وجود داشته باشد ما نیز بهترین تصمیم را خواهیم گرفت.

مهمترین بخش های مصاحبه مدیر عامل پژو - سیتروئن به این شرح است.

-- مسئوليت شماره يك ما راضي كردن مصرف كننده ايراني است و در همه محصولات و برندهايي كه وارد مي ‏كنيم، مدرن بودن، ايمني و حفاظت از محيط زيست را در نظر داريم.

-- پژو براي اين همكاري مشترك سنگ تمام خواهد گذاشت.

--گام اول همكاري هاي جديد توليد خودروهاي ۲۰۸، ۲۰۰۸ و ۳۰۱ است.

--شركت ايكاپ( شرکت مشترک ایران خودرو و پژو) با حضور و همكاري تامين كنندگان ايراني موفق خواهد بود چرا كه ما به سازندگان ايراني اعتماد داريم و براي توسعه صادرات محصولات مشترك خود به انتقال تخصص و دانش فني به آنها خواهيم پرداخت.

--اطمينان دارم كه ايكاپ با وجود رهبران و كاركنان توانمند خود و حمايت هر دو طرف اين قرارداد مشترك مي‏تواند اهداف صادراتي خود را محقق كند.

-- ايران خودرو در اجراي برنامه هاي راهبردي و الگوي كسب و كار جديدي كه پژو براي خود تعريف كرده است، نقش كليدي داشته و در توليد محصولات ما در منطقه كه ۷۵درصد خواهد بود، توليدكننده نخست منطقه خواهد بود.

--اگر امروز اينجا هستيم، حرف‌هايمان را با دوستانمان در دنيا زده‌ايم و در موضعي هستيم كه از رشد شركت استقبال مي‌كنيم. نيت ما اين است كه در ايران حضور داشته باشيم و همكاري به صورت برد-برد باشد.

--سهم بازار پژو در ايران خيلي عظيم است. بيش از ٤ ميليون پژو در خيابان‌ها و جاده‌هاي ايران حركت مي‌كنند و ما به دنبال بهبود خدمات پس از فروش در ايران هستيم.

--در اين جوينت ونچر با حداكثر سرعت محصولات جديد را توليد خواهيم كرد و مصرف كننده ايراني حق انتخاب دارد كه چه خودرو‎یی بخرد.

--ما امروز جمع شدیم که جوینت‌ونچر جدید را آغاز کنیم، بنابراین مشکلات قدیم حل شده است. تلاش می‌کنیم که گذشته را پشت سر گذاشته و آینده جدیدی در ایران آغاز کنیم.

--شرکت ما قربانی تحریم شد، جلوی ما را گرفتند و ما مجبور بودیم به قوانین احترام بگذاریم زیرا در غیر اینصورت عواقب وخیمی برای ما به همراه داشت.ما مشکلات مالی شدیدی داشتیم و نمی خواستیم مشکلات مالی مان بدتر شود.

مدیرعامل شرکت خودروسازی فرانسوی پژو - سیتروئن با سفربه تهران، امروز چهارشنبه با مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیدار و گفتگو کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کارکنان توانمند ایران خودرو؟! تو رو خدا آقای تاوارس جوک تعریف نکن چون دیگه مردم نای خندیدن ندارن از بس جوک شنیدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج