۴۰۰۶۸۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

علم‌الهدی: منتظر مجوز نمایش فیلم کاهانی هستیم

با گذشت یک سال از ارائه فیلم «وقت داریم حالا» عبدالرضا کاهانی به گروه هنر و تجربه، این فیلم هنوز فرصت نمایش پیدا نکرده است.

وب‌سایت آی سینما: با گذشت یک سال از ارائه فیلم «وقت داریم حالا» عبدالرضا کاهانی به گروه هنر و تجربه، این فیلم هنوز فرصت نمایش پیدا نکرده است. امیرحسین علم الهدی رییس شورای سیاست گذاری هنر و تجربه در گفت‌وگو با ما اعلام می‌کند که این فیلم برای اخذ پروانه نمایش به وزارت ارشاد ارسال شده و این گروه سینمایی منتظر پاسخ وزارتخانه برای اکران این فیلم است.
علم‌الهدی: منتظر مجوز نمایش فیلم کاهانی هستیم

«وقت داریم حالا» ششمین فیلم سینمایی عبدالرضا کاهانی است. کاهانی این فیلم را در سال ۹۲ و قبل از «استراحت مطلق»، با سرمایه گذاری مجتبی جباری بازیکن سابق تیم‌ ملی و باشگاه استقلال در کشور فرانسه جلوی دوربین برد.

«وقت داریم حالا» سال گذشته برای اکران، به گروه هنر و تجربه ارسال شد، اما این گروه هنوز این فیلم را به نمایش درنیاورده است.

امیر حسین علم الهدی رییس شورای سیاست گذاری گروه هنر و تجربه در رابطه با زمان نمایش «وقت داریم حالا» به ما می‌گوید:« ما این فیلم را برای دریافت پروانه نمایش به وزارت ارشاد ارسال کردیم و همچنان منتظر جواب آنها هستیم.»

علم الهدی با بیان این‌که گروه هنر و تجربه و شخص او پیگیر اکران فیلم کاهانی است، اضافه می‌کند: «ما چند ماه پیش «وقت داریم حالا» را به ارشاد فرستادیم و با توجه به این‌که فیلم مشکل خاصی ندارد امیدوار هستیم به زودی این فیلم در گروه هنر و تجربه به نمایش درآید.»

علم الهدی در پایان تاکید می‌کند که حواشی «ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا» تاثیری بر روی اکران «وقت داریم حالا» نخواهد گذاشت و این فیلم موضوع جداگانه‌ای نسبت به آخرین ساخته این کارگردان دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج