اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۲۱۲۷
۱۴ نظر
۵۰۰۹
۱۴ نظر
۵۰۰۹
پ

داماد، عروس کش از قصاص نجات یافت

مرد عصبانی وقتی فهمید همسرش با مخفی‌کردن ماده مخدر صنعتی در ساک مسافرتی‌اش قصد داشته او را در دام پلیس گرفتار کند، در جریان یک درگیری وی را خفه کرد و گریخت. اما صبح روز بعد به قتل اعتراف کرد.

روزنامه ایران: مرد عصبانی وقتی فهمید همسرش با مخفی‌کردن ماده مخدر صنعتی در ساک مسافرتی‌اش قصد داشته او را در دام پلیس گرفتار کند، در جریان یک درگیری وی را خفه کرد و گریخت. اما صبح روز بعد به قتل اعتراف کرد.

عامل قتل، صبح دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی قربانزاده محاکمه شد و پدر و مادر مقتول، به‌خاطر نوه‌هایشان از قصاص داماد گذشتند.
عامل قتل که یک راننده کامیون است سال ۸۹ همسرش را طلاق داد اما پس از مدتی با اصرارهای خودش، او را به عقد موقتش درآورد. اما چندی بعد مشاجرات آنها شروع شد. در این میان زن جوان به‌خاطر رفتارهای خشونت‌آمیز شوهرش به فکر انتقام افتاد. بنابراین یک روز وقتی فهمید شوهرش قصد سفر به بندرعباس را دارد مقداری مواد مخدر صنعتی در ساک مسافرتی او جاسازی کرد تا شاید او در دام پلیس گرفتار شود.
ولی مرد وقتی از نقشه همسرش آگاه شد از راه فرودگاه به‌خانه برگشت و در جریان مشاجره و درگیری شدید او را کشت. اما روز بعد گرفتارعذاب وجدان شد و خود را به کلانتری معرفی کرد.
متهم در جلسه دیروز دادگاه ضمن اظهار پشیمانی از اولیای دم (پدر و مادر همسرش) درخواست عفو و بخشش کرد.

از آنجا که زوج جوان دارای دو فرزند بودند والدین مقتول به خاطر نوه‌هایشان از قصاص داماد گذشت کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حماقت کردن.به خاطر نوه هاشون نگذشتن به خاطر خودشون عفو کردن که نوه هاشون رو مجبور نشن خودشون نگه دارن

    • زهرا

      افرین بر این ایثار تان کار بزرگی کردید نمیگویم دامادتان مستحق اعدام نبود او باید همسرش از لحاظ عاطفی درک میکرد اما کار خدا پسندانه شما ان هم در این ایام که دنیا سوگ وماتم اهل بیت اسول خداست قابل تقدیر است عذابی که او بعد از این خواهد داشت خود یک نوع اعدام عاطفیست شما با بخشش نشان دادید از تبار شعیه و سرورمان امام حسین و صبرتان زینبیست

    • سینا یزد

      آفرین به این وجدان خانواده مقتول
      حالا این نامرد اعدام نشده تا زنده است بیچاره وبدبخت بسوز وبساز که دیگه خانم بیچاره را نکشی

    • بدون نام

      این مرد اگه وجدان داشت اون زن بدبخت رو تا این حد عذاب نمیداد ولی خدا بزرگه از این دادگاه رضایت گرفت و قسر در رفت ولی یه دادگاه بزرگتر هست که مو رو از ماست میکشن بیرون اونجا باید جواب تمام ظلمی که به زنش کرده رو به خود اون زن و خداش پس بده اونجا جواب دادن کار هر نامردی نیست

    • ساراازاصفهان

      معلومه آدم پیله ای بوده به اصرار خودش ازدواج موقتم کرده خوب اگه میخاستت طلاق نمیگرفت .دربدر نمیدونسته چجوری از شرت راحت شه.حالا هم رضایت دادن چون زن بدبخته .

    • بدون نام

      ازاین به بعد یه جایی در زندگیش مجازات میشه.

    • کامروا

      فارغ از این ماجرا ولی پیرو این ماجراها ومشاجرات ودرگیری های زوجین وعوامل تاثیرگذار برآن می توان چند عامل اصلی براین جور حوادث ذکر کرد .اول اینکه بررقم اینکه قبل ازدواج بحث تفاهم مطرح می شود ولی اصولا زوج ها تفاهم را نه می دانند ونه می فهمند وبعد از ازدواج تفاهم رفته رفته درهرموقعیتی واتفاقی تغییر می کند واصولا تجربه وآزمون خطای زوجین برتفاهم تاثیر می گذارد ومعمولا خانم ویا آقا بعد از تجربه وتشخیص خود درخیلی از مسائل بدنبال حق وتو هستند و ومسبب آن روش آزمون وخطاست که طرفین بعد از تجربه درطول زندگی کسب می کنند وباعث می شود که در بسیاری ازتصمیات زندگی ٬زوجین بدنبال خود رای بودن باشند واین می شود که شروع مشاجرات وکلی تبعات بعدی درآینده وحال دلایل خود رای شدن آقایان این است که امتحان خانمشان می باشد .مثلا زن در بسیاری از مسائل جزئی از خانواده ی خود ودوستانش نظر خواهی می کند ویابسیاری از مشکلات را بیرون از خانواده درز می دهد درحالی که همسر اصولا راضی به این رفتار نیست وخودرایی بانوان هم امتحان آقایشان است و زمانی بیشتر بروز می کند که یا به همین شکل مرد خانه ٬خواهر ویامادر خود را درتصمیماتش شریک می کند ویا نظر خواهی از فرزندان می کند ویا مشکلات کاری اش رادرخانه بیان می کند ودرهرصورت زن راترغیب به خود رایی می کند ودرنهایت صبر طرفین تمام می شود .دوم کم شدن روابط عاطفی درزمان داشتن فرزندان است که مسببش آقایان هست ولی آقایان به خاطر حرمت فرزندان این رفتار رامعمولا کم وتقلیل می دهند .ولی خانم ها معمولا فهمشان از این طورمسائلی پایین است.سوم .این است که حرمت آقایان رعایت نمی شود وزن درحالی که همیشه فداکار است ولی نسبت به فداکاری اش قیمت می گذارد چون می داند که مرد ٬ فرزندانش رادوست دارد ونیاز مادر حیاتی است واز موقعیت خود سواستفاده می کند وبه دنبال پایین کشیدن مقام پدر هست . وچهارم وپنجم و....بماند ودرضمن دراین حادثه با اینکه آقا معتاد بوده واحتمالا برخورد مناسبی باهمسرش نداشته ولی رفتار خانم پرخطر وتحریک آمیز بوده .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رقم درستش میشه رغم

        ببخشید چون گفتن انشاست من غلط دیکته گرفتم البته حوصله ام نگرفت تا آخرش برم

    • salar

      کامروا انشای جالبی بود آفرین

    • میرزا

      سلام :سارا جون از اصفهان ؛این معنی این نیست که زنان بدبخت هستن فدات بشم نشانه قلب رحیم و مهربان زنان اینه اون شوهر با نه نه غریبم و مظلوم نمایی مادر زن را قانع کرده، زن دلشون مثل دریاست، عقده‌ای نیستن عزیزم گل من خودتو ناراحت نکن،

    • دریایی

      واقعا انشای جالبیه شده

    • بهار

      چه دوره وزمونه ای شده

    • بدون نام

      دریایی مشخص نکردی که کدامیک انشاء خوبی بود؟؟؟

    • اریااااااا

      عجب دانش اموزان تنبلی املاهاتون همه زیر شانزدس تقصیر معلمه کل متن کتاب گرفته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج