adexo3
۴۰۲۱۷۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ادغام دو کمپانی سینمایی در آمریکا

در حرکتی نه چندان بی تأثیر در صحنه اقتصاد سینمای آمریکای شمالی، دو کمپانی درجه دوم اما با نفوذ «لین سایدرز» و «مد ریور پیکچرز» با یکدیگر اتئلاف کرده و شرکت جدید «IMR» را تشکیل دادند.

روزنامه بانی فیلم: در حرکتی نه چندان بی تأثیر در صحنه اقتصاد سینمای آمریکای شمالی، دو کمپانی درجه دوم اما با نفوذ «لین سایدرز» و «مد ریور پیکچرز» با یکدیگر اتئلاف کرده و شرکت جدید «IMR» را تشکیل دادند.
ادغام دو کمپانی سینمایی در آمریکا

درست است که هر دو سو می خواهند فعالیت های انفرادی خود را نیز استمرار بخشند اما از این پس هر فیلمی توسط این دو ساخته شود تحت عنوان کلی IMR اکران خواهد شد و چیزی حدود ۱۲ تا ۱۶ فیلم در سبد تولید آنها برای هر سال پیش بینی شده و قرار است فاکس به عنوان شریک عملیاتی آنها در پروژه های تولید حاضر باشد.

البته لازم است توضیح دهیم که عمر مد ریور که یک شرکت تازه تاسیس است بسیار کوتاه بوده و این کمپانی تازه از ابتدای سال ۲۰۱۵ وارد صحنه شده بود و «لین سایدرز» هم یک سال و اندی پیش با همت ویسنت ماراوال راه اندازی شد و هدف اولیه اش ساخت آثاری فنی و سنگین و سرشار از پرستیژ بوده است. در این میان کمپانی های بسیار قدیمی تر و معتبرتر هالیوود نیز در سال های اخیر دورانی بدون دغدغه را سپری نکرده و امثال فاکس تا مرز تعطیلی هم پیش رفته اند و برادران وارنر فقط بعد از ادغام سال ها پیش اش با کمپانی تایم احیا شد. در عین حال چند شرکت نامدار هالیوود نیز طی سال های اخیر به یک نقطه اوج اقتصادی تازه رسیده و شکوفایی مجددی داشته اند و یونیورسال در سال ۲۰۱۵ و والت دیسنی در سال جاری از آن دست هستند. یونیورسال به واقع با آمار فروش حیرت انگیزش در سال پیش تمامی رکوردهای قبلی را شکست و دیسنی نیز در سال کنونی که بیشتر از ۳ ماه تا پایان آن زمان نداریم با کارتون های شگفت انگیز و برخی کارهای داستانی توام با بازیگران زنده اش به آمار فروش فوق العاده ای رسیده که حتی در دوران طلایی اولیه این استودیو که در دهه های ۱۹۳۰ و ۴۰ ترسیم شد، به آن دست نیافته بود. با این اوصاف ادغام و یکی شدن دو کمپانی کوچک در آمریکا حساسیت و نگرانی ای را موجب نمی شود بخصوص که تعداد شرکت های کوچک و سازنده فیلم های مستقل در این کشور طی ۲۵ سال اخیر به طرز حیرت آوری رو به فزونی رفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج