اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۲۱۷۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

پروژه جدید برنده نخل طلا

عبداللطیف کشیش، فیلمساز فرانسوی تونسی الصل، که درسال ۲۰۱۳ با فیلم جنجالی و ضد اخلاقی«آبی گرم ترین رنگ است» (عنوان دوم این فیلم «زندگی آدل» است) برنده جایزه نخل طلای کن شد، مدتی است بدون سروصدا، سناریو خود را به پایان رسانده واز ۸ سپتامیر(یک ماه پیش) فیلمبرداری اثر جدید خود را آغاز کرده است.

روزنامه بانی فیلم: عبداللطیف کشیش، فیلمساز فرانسوی تونسی الصل، که درسال ۲۰۱۳ با فیلم جنجالی و ضد اخلاقی«آبی گرم ترین رنگ است» (عنوان دوم این فیلم «زندگی آدل» است) برنده جایزه نخل طلای کن شد، مدتی است بدون سروصدا، سناریو خود را به پایان رسانده واز ۸ سپتامیر(یک ماه پیش) فیلمبرداری اثر جدید خود را آغاز کرده است. این اثر محصول ایتالیا وفرانسه ( کمپانی پاته) محسوب می شود و بسیاری منتظر دیدن آن هستند.
پروژه جدید برنده نخل طلا

اولین مکانی که فیلم تمام شده به آنجا ارائه خواهد شد جشنواره کن ۲۰۱۷ خواهد بود.

عنوان موقتی این فیلم «مکتوب، مکتوب است» و هشتمین اثر این فیلمساز است. داستان «مکتوب، مکتوب است» اقتباسی آزاد از یک رمان است. فیلمبرداری درشهر(ست) ادامه دارد.

ماجرای «مکتوب، مکتوب است» به زندگی جوانی به نام امین می پردازد که سناریو نویس است و به تازگی در پاریس مستقر شده. احمد به منااسبت تعطیلات تابستانی به شهر زادگاهش می رود که در کنار دریای مدیترانه قراردارد. او با دوستان قدیمی اش روبرو می شود و روزی با دختری زیبا به نام یاسمین، آشنا شده که برگ جدیدی درزندگی او ورق می زند . اما دیری نمی پاید که با اشنا شدن با یک خانم تهیه کننده فیلم، در همان ناحیه، گردش دیگری در جهان امین رخ می دهد . وی به امین پیشنهاد می کند که فیلم او را تهیه خواهد کردو…

عبداللطیف کشیش با اولین اثر خود «تقصیر از ولتربود»، توانست درجشنواره ونیز درسال ۲۰۰۰ جایزه شیر طلا را به دست آورد. وی بعدها چندین باز نیز توانست جایزه سزار فرانسه را هم به خود اختصاص دهد. کشیش درجشنواره ونیز هم برای فیلم «ونوس سیاه» جایزه گرفت. او همچنین در سال ۲۰۰۷ درهمین جشنواره ونیز جایزه هیات داوران را به دست آورد.

کشیش برای نخستین بار در سال ۲۰۱۳ به بخش مسابقه کن راه یافت، و نخل طلا را گرفت.

این فیلمساز تونسی تبار برای تهیه فیلم جدیدش کمپانی فیلمسازی اش نیز شراکت دارد و کانال تلویزیون ۲ فرانسه نیز از سرمایه گذاران این اثر جدید اوست. احتمال دارد نام فیلم عوض شود. این فیلمساز در ۷ دسامبر ۱۹۶۰ در تونس به دنیا آمد. در شش سالگی به همراه پدر ومادر یه شهر نیس در جنوب فرانسه مهاجرت کردند در همانجا به تحصیل پرداخت، سپس به پاریس آمد، مدتی در رشته های مختلف سینما کارکرد و سرانجام در سال ۱۹۹۹ توانست نخستین فیلم خود را کارکند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج