اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۲۱۷۹
۱۸ نظر
۵۰۰۱
۱۸ نظر
۵۰۰۱
پ

خودکشی دانشجوی مفقودی در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از پیدا شدن جسد دانشجوی مفقود شده دانشگاه علوم پزشکی همدان در منطقه جوکار این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از پیدا شدن جسد دانشجوی مفقود شده دانشگاه علوم پزشکی همدان در منطقه جوکار این شهرستان خبر داد.

سرهگ شعبان ترک‌نیا با بیان اینکه خودکشی و حلق‌آویز شدن عامل مرگ این جوان بوده است افزود: بر اساس وصیت‌نامه‌ای که همراه این دانشجو بوده، او ابراز کرده از کسی ناراحت نبوده و تنها قصد پایان بخشیدن به زندگی خود را دارد.

وی با اشاره به اینکه این فرد اهل شهرستان همدان بوده است، ادامه داد: تا چندی پیش خانواده وی مجهول بوده اما اکنون از خودکشی فرزندشان مطلع شده‌اند.

ترک‌نیا با بیان اینکه تحقیقات نشان می‌دهد هیچ‌گونه قتلی اتفاق نیفتاده و این مرگ اصلا مشکوک نیست، خاطرنشان کرد: براساس گفته خانواده این متوفی، هیچ‌گونه اختلافات خانوادگی در این خودکشی دخیل نبوده است.

به گزارش ایسنا؛ هفته گذشته، حمید میرزایی‌کاوه دانشجوی ترم سوم پرستاری دانشگاه علوم پزشکی همدان مفقود شده بود که متأسفانه جسد او در منطقه جوکار شهرستان ملایر به صورت حلق‌آویز شده پیدا شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سینا یزد

      این جوان بیچاره دیده درس هم بخونه فایده نداره وبه جایی نمیرسه فقط هر روز به مشکلاتش اضافه میشه
      وبیکار وسر گردان وگرونی
      خدا رحمتش کنه خدا به دل این جوانهای کشورمون رحم کنه

    • بدون نام

      چطور كسي كه هيچ مشكلي نداشته دست به خودكشي مي زند نميدانم شايد اين خود يك مشكل كوچك و بي اهميت باشد كه قابل بحث كردن نيست ولش كن چي گفتم..

    • بدون نام

      خداوند به پدرومادروخانواده داغدارت صبر بده جوانان عزیز دوستان من چرافکر می کنید هیچکس هیچ مشکلی نداره وهرچه گرفتاری ومشکله روسرشما آوارشده به خداتک تک آدما مشکل وگرفتاری دارن منتهی مشکل هرکس ممکن شبیه مشکل دیگری نباشه که نیست شما موضوعی راهرچقدهم سخت باشه بالاخره راه باریکی پیدامیشه که بتوان ازکنارش گذشت بنده مدعی آسان بودن برخی مشکلات نیستم که توان وانرژی انسان رامی گیره اعصابو داغون می کنه خواب وآرامش راازآدم می گیره امابرای عمری که نیست هرنقطه شروعی پایانی داره واگه درمواقع فشارروحی وعصبی آدم بتونه چندلحظه هم که شده فکر کنه تنهامال خودش نیست عزیز عده ای است که دوسش دارند پدرمادربرادرخواهر دوستان و........
      عذرخواهی میکنم قصدموعظه نداشتم

    • بدون نام

      اتفاقا یکی از رشته هایی که حتما کار داشت همین پرستاری بوده مشگل ار جایی دیگه اب میخوره

    • میرو

      خداییش کار خوبی کردی راحت شدی...خیالت راحت شد از این همه بدبختی

    • زیبا

      اگه مشکل نداشت چرا خودکشی کرده؟ مگه میشه کسی مشکل نداشته باشه و به امیدی ادامه تحصیل بده وبعدشم خودکشی کنه!!!ا امکانداره با دوست دخترش مشکل داشته این کارو کرده و گرنه بعیده کسی هیچ مشکلی نداشته باشه بخواد خودکشی کنه چون جون خیلی شیرینه

    • بدون نام

      اکثر رشته ها بیکار شدن

    • بدون نام

      الان پرستاری استخدام نداره

    • کامروا

      جدا از این ماجرا .بسیاری از خانواده ها وقتی فرزندانشان در دانشگاها قبول می شوند کارراتمام شده می بینند ودیگر فکر می کنند فرزندشان همه چیز بلد هست وانواع امکانات وآزادی ها در اختیارشان می گذارند که این خود مسبب عدم تمرکز دانشجو وبه حاشیه کشیده شدن دانشجو می شود .حال اگر دانشجو در شهری دیگر قبول شده باشد آن هم نیز واویلا واصولا خانواده ها باتشویق ها بی جا سبب خودبینی وسقوط فرزندشون را رقم می زنند ( فرزند ان پسر واصولا تشویق مال دانش آموز است )البته برعکس دختر خانم ها نیاز به حمایت وتشویق دارند ولی آقایان نه. ودانش جو هنوز ترم اول تمام نکرده خودش را درون یک کارخانه ٬مطب ٬وکلا شغل مرتبط به رشته اش می بیند وحال از نظر کلی تلاشی جهت عالی شدن خود ندارد وهمیشه چون خانواده روچون تکیه گاه می بیند هم بلند پرواز وهم ناراضی است وباکوچکترین مشکلی دچار یاس وناامیدی می شود درکل نازپروردگی یکی از عوامل خودکشی هاست وحرف زیاد هست ولی .....

    • ب ج

      کار خیلی بدی کرده اشتباه خودشا تباه کرده آخرتشا خراب کرده

    • ب ج

      نظرشماهااشتباه☝

    • میرو

      ب ج....نظر شما درسته....ما اشتباه فکر میکنیم

    • یوکابد

      جوون بیچاره.خدا رحمتت کنه ولی این راهش نبود. هر مشکلی هم داشت خدا گفته بعد از هر سختی آسونی هست.آخه تا وقتی خدا هست چرا خودکشی؟؟ بقران همه مشکل دارن.همه ظاهرا جوونن ولی اندازه صد ساله ها فکر و ناراحتی دارن.صبور باشید.وقت بُریدن یه ثانیه به بزرگی خدا و مهربونیش فکر کنید.خدا هیچکسو تنها نمیذاره:)

    • رامین بندرعباس

      خدا رحمتش کنه برای شادی روح این جوان صلوات .

    • بدون نام

      من با زیبا همنظ م

    • از خوزستان

      آخر عاقبت همه جوانان میشه همین که باید خود رو حلق آویز کنن چون این هم میشه یه شغل واسه جوانها ...

    • مرمر

      خدا به خانوادش صبر بده

    • سلطان زاده

      فقط از خودکشی این جوان میتوان ابزاز تاسف کرد چرا بایستی یک نفر برای فرار از مشکلات فراروی خود دست به این عمل غیر عقلانی بزنه و پدر ومادر خود را داغدار بکنه واقعا ناراحت کننده است خدا به مادر داغدار این جوان صبر بده...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج