adexo3
۴۰۲۷۷۵
۵۰۲۸
۵۰۲۸
پ

سریال تازه جسیکا پارکر

سارا جسیکا پارکر در سریالی جدید و باکیفیت ساخت شبکه اچ بی او به تلویزیون بازگشته است.

روزنامه بانی فیلم: سارا جسیکا پارکر در سریالی جدید و باکیفیت ساخت شبکه اچ بی او به تلویزیون بازگشته است.

به نقل از آی ام دی بی، بازگشت سارا جسیکا پارکر به اچ بی او چیزی است که خیلی ها انتظارش را می کشند، اما آن‌هایی که انتظار یک «جنسیت و شهر» دیگر را دارند، قرار است حسابی سورپرایز بشوند. البته سریال «طلاق» هم به نحوی به اکتشاف در زندگی می‌پردازد.
سریال تازه جسیکا پارکر

این سریال کمدی تیره داستان فرنسس با بازی پارکر و شوهرش رابرت با بازی توماس هِیدِن چرچ را دنبال می کند که سعی دارند از پروسه جدا شدن از یکدیگر سالم بیرون بیایند. با توجه به این که طلاق به ندرت بامزه است، اما شارون هورگان خالق سریال و پل سیمز، اعمال این شخصیت‌ها بعضی مواقع تا حدی عجیب هستند که سخت می توان پوزخند نزد.

آشنایی سارا جسیکا پارکر و شارون هورگان

با وجود اینکه ماموریت هورگان این بود که دو نفر را در یک سریال از یکدیگر جدا کند، تقریبا می‌توان گفت نخستین ملاقاتش با پارکر بسیار هم دلچسب بود. هورگان می گوید: «اچ بی او ملاقاتی با سارا جسیکا پارکر با من ترتیب داد و ما درباره چیزهایی که او می خواست بسازد و من می‌خواستم بنویسم صحبت کردیم. از جلسه بیرون آمدم و با خودم فکر کردم خدای من، فکر کنم همین الان از من خواستند برای سارا جسیکا پارکر یک سریال بنویسم. خیلی خوب بود.»

این نقش برای پارکر یک چالش است

شخصیتی که پارکر می‌خواست نقشش را بازی کند برای خودش خیلی بیگانه بود. او می گوید: «فرنسس کسی بود که از خیلی جهات به نحوی خسته شده بود که من ندیده بودم یا شانس بازی کردن نقشش را نداشته بودم، از زبانی استفاده می‌کرد که تا به حال من از آن استفاده نکرده بودم و رابطه ای با مرد و فرزندی داشت که من آنطور شانس به دست آوردنش را نداشتم. فقط می خواهم نقشی جالب بازی کنم. فکر می کنم اگر بخواهیم چیزی باشم و چیز دیگری انجا مبدهم احتمالا به درد هیچ کس نخواهد خورد.»

فرنسس هیچ شباهتی با کری بردشاو ندارد

با وجود اینکه خیلی ها این نقش را با نقشی که پارکر را مشهور کرد مقایسه خواهند کرد، نویسندگان تلاشی آگاهانه در متمایز کردن فرنسس نسبت به کری انجام ندادند. پارکر می گوید: «به نظرم این داستان متفاوت است. من همیشه به داستان ازدواج علاقه داشتم و فقط به خاطر همین علاقه، به صورت خود به خود متفاوت از آب درآمد. از همان لحظه ای که داستان را خواندم فرنسس کاملا انسان متمایز خودش بود.»

بازیگران دیدی جدید نسبت به از هم پاشیدگی ازدواج پیدا کردند

پارکر می گوید: «همیشه به طلاق به عنوان یک تلاش انفرادی نگاه می شود. چیزی که ما کشف کردیم این بود که برای طلاق گرفتن، شما بسیار به طرف مقابل نیاز خواهید داشت. این امر بسیار دردناک است و نفر دیگر یا می تواند آن را بهتر کند یا بدتر.»

شوهر او در این سریال متوجه شد که حالا به زوج هایی که فرزند دارند و می خواهند طلاق بگیرند توجه بیشتری می‌کند و سعی کرد از کشفیاتش در ایفای نقش پدری که سعی دارد جلوی فرزندانش حفظ ظاهر کند، بهره ببرد. هیدن چرچ می گوید: «از نظر من کودکان اینجا کمی نمایانگر یک سانتریفیوژ هستند. در حالی که شما دارید از هم می پاشید، آن ها در مرکز قرار دارند تا شما را یکپارچه نگه دارند. همین بود که خیلی ارگانیک و لذت بخش برای به نظر می‌رسید. در ابعاد خانواده نقش‌آفرینی هایی وجود داشت. این یکی از پویایی های موثق و باورپذیر نگه داشتن سریال بود.»

سارا جسیکا پارکر دلش برای تلویزیون تنگ شده بود

دوباره بازگشتن به چرخه ساخت یک سریال تلویزیونی باعث شد این بازیگر متوجه شود چقدر دلش برای این کار تنگ شده بود. او می‌گوید: «راستش را بخواهید به من یادآوری کرد که چقدر تلویزیون را دوست دارم. عاشق پروسه، برنامه کاری، سرعت، ضرورت، اهمیت جزییات و عاشق این هستم که چطور باید آن را دقیق و درست از آب دربیاورید.» البته خیلی هم طول نکشید او حس راحتی بکند. پارکر در ادامه می گوید: «فکر می کنم مثل یک ماهیچه می ماند که مدتی بی کار مانده و باید به نحوی به آن روتینش را یادآوری کنید. پروسه کار روزانه اش خیلی آشنا بود. برای همین خیلی طول نکشید تا دوباره حس طبیعی بودن کند و من دقیقا جایی بودم که می خواستم باشم و مخصوصا با این افراد.»

به نظر می‌رسد پارکر امید یک «طلاق» طولانی مدت را در سر می‌پروراند؛ البته سریالش را
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج