اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۳۶۹۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

توافق ایران با صندوق بین المللی پول

وزیراقتصاد دستاوردهای خود را از سفر به واشنگتن تشریح کرد و گفت: در جلسه با رئیس صندوق بین‌المللی پول، پیگیری همکاری‌های فنی بین طرفین، مورد توافق قرار گرفت.

خبرگزاری مهر: علی طیب‌نیا گزارش کوتاهی را از سفر به واشنگتن و شرکت در اجلاس سالانه بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول بیان کرد و اظهار داشت: تیمی از ایران در این سفر، در جلسات رسمی بانک جهانی و صندوق بین‌المللی که گزارش مالی و عملکرد این دو نهاد عرضه شد، شرکت کرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی اضافه کرد: علاوه بر این، در حاشیه این نشست‌ها با وزرای اقتصاد و دارایی کشورهای فرانسه، سوئد، نروژ، ایتالیا، ترکیه، چین، هند و هلند در مورد راه‌های گسترش همکاری‌های اقتصادی دوجانبه ملاقات و مذاکره کردم.

وی با بیان اینکه در ملاقات با وزیران اروپایی به بدعهدی آمریکا در عمل به تعهدات برجام اشاره کرده و ضرورت برقراری روابط بانکی را مورد تاکید قرار دادم، ادامه داد: در حاشیه اجلاس بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول، با مدیران ارشد بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول نیز جلسات متعدد و سازنده‌ای داشتیم.

این عضو کابینه یازدهم تصریح کرد: ما معتقدیم تحریم‌های ظالمانه نباید مبنای کاهش و یا قطع همکاری‌های این دو نهاد با ایران می‌شد و بدین ترتیب هم اکنون در فضای جدید پسابرجام، انتظار طبیعی ما ارتقای روابط است.

طیب‌نیا با بیان اینکه در نشست با مقامات بانک جهانی بر ضرورت ارتقای همکاری‌ها و آغاز تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای کشور تاکید کردم، اظهار داشت: علاوه بر این در ملاقات با قائم‌مقام این بانک توافق شد که نقشه‌راه همکاری‌های فنی و مشاوره‌ای حسب توافقات دوجانبه تکمیل و در اجرای آن تسریع شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی اضافه کرد: در جلسه با رئیس صندوق بین‌المللی پول، پیگیری همکاری‌های فنی بین طرفین، مورد توافق قرار گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج