adexo3
۴۰۴۶۹۱
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

چند نفر تاکنون در سرشماری شرکت کرده اند؟

رییس مرکز آمار ایران اعلام کرد: براساس اطلاعات سرشماری تا ساعت ۶ صبح امروز (شنبه) پنج میلیون و ۱۲۰ هزار خانوار شامل ۱۷ میلیون ۲۸۲ هزار نفر از هموطنان در سرشماری اینترنتی شرکت کردند.

خبرگزاری ایرنا: رییس مرکز آمار ایران اعلام کرد: براساس اطلاعات سرشماری تا ساعت ۶ صبح امروز (شنبه) پنج میلیون و ۱۲۰ هزار خانوار شامل ۱۷ میلیون ۲۸۲ هزار نفر از هموطنان در سرشماری اینترنتی شرکت کردند.

«امید علی پارسا» افزود: استان های سمنان، بوشهر و خراسان جنوبی در مشارکت در سرشماری اینترنتی از هدف تعیین شده عبور کرده اند و استان های یزد، هرمزگان، کردستان، سیستان و بلوچستان، لرستان و گلستان به هدف نزدیک هستند.
وی اضافه کرد: پنجمین مرحله قرعه کشی برای هموطنانی که اینترنتی در سرشماری مشارکت کردند، پنجشنبه گذشته (22 مهر) انجام شد و 100 نفر انتخاب شدند که از طریق سامانه پیامک به شماره 300000 به آنها اطلاع داده شد چگونه اقدام کنند.
رییس مرکز آمار ایران همچنین اظهار داشت: تاکنون 20.5 درصد خانوارهای ایرانی و 21.5 درصد جمعیت کشور در سرشماری اینترنتی مشارکت کرده اند.

وی هنگام بازدید محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از این مرکز، اظهار داشت: نخستین سرشماری اینترنتی در کانادا ١٨ درصد و در ژاپن 35 درصد خانوارها مشارکت کردند.

پارسا افزود: روز نخست که سرشماری اینترنتی شروع شد، یک درصد خانوارها، روز هجدهم دو درصد و روز گذشته سه درصد خانوارها در سرشماری اینترنتی مشارکت داشتند و امروز ثبت نام خانوارها نسبت به روز گذشته در همین ساعت چهار برابر شده است.
وی گفت: روز اول روزانه ٢٢٩ هزار خانوار، در روز هجدهم ٤٦٨ هزار خانوار و روز گذشته ٧٧٠ هزار خانوار در سرشماری اینترنتی مشارکت داشتند.
به گزارش ایرنا، مرکز آمار ایران ثبت نام اینترنتی هشت میلیون و ۸۸۱ هزار خانوار را هدف گذاری کرده است و به همین منظور مهلت ثبت نام اینترنتی تا ۲۷ مهر تمدید شده و پس از آن سرشماری حضوری از ۲۸ مهر به مدت یک ماه در سراسر کشور آغاز می شود.

خانوارها پس از ثبت نام در سامانه اینترنتی، کد دریافتی را حفظ و هنگام مراجعه مامور سرشماری به درب منزل، آن را ارایه کنند تا دیگر به سرشماری حضوری نیازی نباشد.

خانوارها می توانند در مدت تعیین شده اطلاعات خود را از طریق سامانه اینترنتی www.sarshomari95.ir ثبت کنند.

بر اساس پیش بینی انجام شده، نتایج اولیه سرشماری امسال یکم تا پانزدهم دی ماه سال جاری و نتایج تفصیلی آن مرداد سال 1396 منتشر می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی نادری

      چرا این سرشماری برا این کشور اینقد مهمه وتبلیغ زیاد میکنن.میخوان بازم از مردم بزنن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟حتما کاسه ای زیر نیم کاسه هست.ا ین خط این نشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزم..... سرشماری واسه اداره یه کشور 80 میلیونی لازمه.
        حتی اگه تا 60% هم آمار درست باشن میشه واسه برنامه ریزی ها ازشون استفاده برد.

    • مهندس رضایی

      اگر دوباره فضول های محله را نفرستند واسه سرشماری کارشون لایک داره 3>

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج