adexo3
۴۰۵۳۱۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ترامپ: از کلینتون «آزمایش دوپینگ» بگیرید!

: برخی رسانه های غربی اعلام کردند که دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه در یک سخنرانی در نیوهمشایر گفته است که از او و هیلاری کلینتون پیش از برگزاری سومین و آخرین مناظره انتخاباتی «آزمایش دوپینگ» گرفته شود.

خبرگزاری ایرنا: برخی رسانه های غربی اعلام کردند که دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه در یک سخنرانی در نیوهمشایر گفته است که از او و هیلاری کلینتون پیش از برگزاری سومین و آخرین مناظره انتخاباتی «آزمایش دوپینگ» گرفته شود.

اولین مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه و هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات در ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) و دومین مناظره ۱۹ مهر برگزار شد.

ترامپ افزود «در آخرین مناظره ای که داشتیم، اول، خیلی سر حال بود، ولی آخر مناظره، به سختی توانست خودش را به خودروریش برساند».

نامزد حزب جمهوری خواه برای انتخاب رئیس جمهوری آمریکا می گوید که ورزشکاران مجبور هستند آزمایش دوپینگ بدهند. من فکر می کنم ما هم باید قبل از مناظره آزمایش بدهیم. چرا ما این کار را نکنیم؟».

ترامپ: انتخابات آمریکا تقلبی و به نفع کلینتون است

دونالد ترامپ همچنین روز شنبه ادعا کرد که رسانه های «فاسد» امریکا در صدد تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر به نفع هیلاری کلینتون رقیب دمکرات وی هستند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری فرانسه از شهر پورتسموث امریکا، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری امریکا در نیوهمپشایر به هوادارانش گفت: هیلاری در آنچه که ظاهرا یک انتخابات تقلبی است خود را وارد رقابت کرده است.

وی افزود:این انتخابات توسط رسانه های فاسدی که بر ادعاهای کاملا کذب و دروغ های آشکار تاکید دارند تا سعی کنند کلینتون را رئیس جمهوری کنند.

ترامپ در حالی این اظهارات را ایراد کرده که طی هفته گذشته با رسوایی غیر اخلافی تازه ای در مورد رفتار ناشایست با زنان روبرو شده است.

وی ضمن رد اتهامات وارده می گوید که مطبوعات سعی دارند با بزرگ کردن ماجراهایی که سالها پیش و حتی دوران جوانی انجام داده است مانع از پیروزی وی در انتخابات شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج