جاباما
۴۰۶۴۲۳
۵۰۲۴
۵۰۲۴
پ

ترسناک‌ترین خودروی دریفت جهان را ببینید

فورد موستانگ با ۱۴۰۰ اسب وحشی بخار!

کن بلاک از رانندگان مشهور مسابقه و حرکات نمایشی در آمریکا که در دریفت مهارت بسیار بالایی دارد در مرحله جدید تیونینگ خودروی هیولای خود با اضافه کردن دو توربوشارژر قوی قدرت آن را تا ۱۴۰۰ اسب بخار افزایش داده است.

وب سایت اخبار خودرو: کن بلاک از رانندگان مشهور مسابقه و حرکات نمایشی در آمریکا که در دریفت مهارت بسیار بالایی دارد در مرحله جدید تیونینگ خودروی هیولای خود با اضافه کردن دو توربوشارژر قوی قدرت آن را تا ۱۴۰۰ اسب بخار افزایش داده است.
فورد موستانگ با 1400 اسب وحشی بخار!

دو سال پیش کن بلاک اقدام به خرید یک فورد موستانگ مدل ۱۹۶۵ کرد که توسط شرکت هونیکورن به طور کامل تیونینگ شده بود. این موستانگ به یک موتور ۶٫۷ لیتری V۸ مجهز بود که توان تولید ۸۴۵ اسب بخار را داشت و مهمتر از آن سیستم انتقال قدرت چهار چرخ متحرک این فورد بود که آن را تبدیل به اولین فورد موستانگ دو دیفرانسیل جهان کرده بود.
فورد موستانگ با 1400 اسب وحشی بخار!

اما این بار کن بلاک باز هم با کمک شرکت هونیکورن فاز دوم تیونینگ این موستانگ قدرتمند را به انجام رسانده و با اضافه کردن دو توربوشارژر قوی قدرت ابرخودرو خود را تا ۱۴۰۰ اسب بخار افزایش داده و نام محصول جدید را موستانگ هونیکورن V۲ گذاشته است.
فورد موستانگ با 1400 اسب وحشی بخار!

با تبدیل سوخت خودرو از بنزین به متانول ظرفیت احتراق آن به مراتب بالاتر رفته و تعبیه خروجی اگزوز در کاپوت اتومبیل موجب حذف اتصالات اضافه شده و در افزایش قدرت خودرو موثر بوده است.
فورد موستانگ با 1400 اسب وحشی بخار!

در کنار تغییرات وسیع صورت گرفته روی پیشرانه ظاهر خودرو نیز دچار پاره ای تغییرات شده است. رنگ آمیزی آن به مشکی و خاکستری تغییر یافته و با ستاره های مشکی رنگ تزیین شده است. برای تحمل این قدرت وحشتناک به خصوص در انجام مانور دریفت نیاز به تایرهایی با کارایی مطلوب در دمای بالا می‌باشد که تایرهای تویو با رینگ های طلایی رنگ برای این منظور انتخاب شده است.

کن بلاک خودش می‌گوید، موستانگ V۲ ترسناک ترین خودرویی است که تابحال پشت فرمان آن نشسته است. اما با این وجود همه بی صبرانه منتظر نمایش جدید این راننده با موستانگ هیولایش هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج