اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۶۶۹۲
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

تهران ظرفیت این حجم، خودروی آلاینده را ندارد

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: خودروها مهم ترین نقش را در آلودگی هوای تهران دارند.

خبرگزاری مهر: نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: خودروها مهم ترین نقش را در آلودگی هوای تهران دارند.

سیدمرتضی خاتمی با اعلام این که آلودگی هوا، موضوعی مخاطره آمیز است که ارتباط مستقیم با سلامت تک تک افراد جامعه دارد و موجب آسیب جدی به شهروندان می شود، گفت: ورود مجلس به این موضوع که با سلامت شهروندان ارتباط مستقیم دارد و اِعمال نقش نظارتی مجلس در این خصوص، قطعاً ضروری است.

وی فزود: قانون در زمینه کاهش آلودگی هوا کم نداریم، اما مسأله ای که در این میان جای آن خالی است، بحث نظارت بر روند اجرای قانون است و البته نباید فراموش کنیم که علاوه بر دولت و مجلس، مردم ناظران اصلی‌ هستند که نباید در مقابل آلوده کنندگان هوا، بی تفاوت باشند.

این نماینده مجلس با اشاره به تردد انبوه خودروهای فاقد استاندارد و آلاینده در شهر تهران و سایر کلان شهرهای کشور، اظهار کرد: آلودگی هوا، جدی‌ ترین معضل تهران است و در این میان، خودروهای غیر استاندارد، اصلی ترین عامل آلایندگی هوا محسوب شده و مهم ترین نقش را در آلودگی هوای این کلان شهر دارند.

خاتمی با بیان این که تهران، ظرفیت لازم برای تردد این حجم خودرو را ندارد، تصریح کرد: برای کاهش آلودگی هوای تهران، نیازمند تعامل و هماهنگی لازم میان تمامی دستگاه های مربوطه هستیم و کلیه سازمان های مجری و ناظر در زمینه کنترل ترافیک و کاهش آلایندگی هوای این کلان شهر، مسئول هستند و همگی آنها باید پاسخگو باشند.

وی با اشاره به این که آلودگی هوای تهران، معضل بزرگی است و کاهش آن نیازمند اجرای طرح های بزرگتری است، اظهار کرد: عدم هماهنگی در اجرای طرح هایی که به کاهش آلایندگی هوای این کلان شهر می انجامد، باعث شرمندگی نمایندگان ملت در مجلس می شود.

نماینده مردم ماه نشان، ایجرود و بوغداکندی در مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر این که کلیه دستگاه های مسئول، باید در زمینه آلودگی هوا به وظایف خود به درستی عمل کنند و سهم خود را به این منظور به دقت اَدا نمایند، خاطرنشان کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم و شرایط قابل قبولی را برای مردم فراهم نماییم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پليس بايد با قاطعيت وارد شود 1- ماشين هاي تك سرنشين را توقيف كند 2- طرح زود و فرد را جدي عملياتي كند و حتي ساعات آن را افزايش دهد.3- ماشين هاي آلاينده را شماره گذاري نكند4- موتور سواراني كه موتور آنها دودزا است را توقيف كند5- با متخلفين به صورت جدي (جريمه زياد و توقيف خودرو) برخورد كند.6- تاكسي هاي قديمي و دودزا را توقيف كند و....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج