adexo3
۴۰۶۵۸۳
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

جمله دردسرساز برای عضو شورای شهر

«ابوالفضل قناعتی» در چند روز اخیر، برای دومین بار نامش به عنوان یک عضو پرحاشیه شورای شهر تهران به سطح رسانه‌ها کشیده شد.

روزنامه ایران: «ابوالفضل قناعتی» در چند روز اخیر، برای دومین بار نامش به عنوان یک عضو پرحاشیه شورای شهر تهران به سطح رسانه‌ها کشیده شد.
یک‌بار همین چند هفته پیش بود که نامش در فهرست املاک‌بگیران نجومی شهرداری تهران افشا شد و تازه‌ترین اتفاق پردردسرش هم به همین چند روز اخیر بر‌می‌گردد که یک سایت خبری بنا به نقل قولی که از او در شورا منتشر شده، اسم او را بر سر زبان‌ها انداخته است.
مورد دوم، اگرچه بی‌ارتباط با ماجرای اول نیست، اما هر دوی این نقل‌های منتسب به قناعتی، از سوی خود او تکذیب و به نوعی رد شده است. پای قناعتی در ماجرای دوم، البته به دعوای ناموسی‌ای باز می‌شود که براساس مطلب منتشر شده از قول او در این سایت خبری آمده است.
آن‌طورکه در این سایت نقل شده، قناعتی در جلسه شورای شهر در دفاع از خانم «معصومه آباد» که او هم اتفاقاً نامش در فهرست املاک نجومی منتشر شده بود، گفته است: «آمده‌اند به یک آزاده و یک اسطوره تهمت زده‌اند. می‌دانید آزادگی چیست؟ کسی که این حرف‌ها را منتشر کرده یک هفته خواهرش دست داعش باشد تا بفهمد، اینها آمده‌اند، آبروی همه را برده‌اند، چه کسی چیزی داده؟....»با گذشت چند روز از رسانه‌ای شدن این حرف‌ها، اما قناعتی ماجرای سخنان جنجالی‌اش را به شکل دیگری روایت می‌کند.
او که در همان ابتدا باب شکایت جدید خود را از رسانه مورد‌نظر باز کرده است، می‌گوید که اصل ماجرا در جلسه علنی و در حضور خبرنگاران مطرح شده و فایل صوتی آن‌هم برای هر نوع تطابق موجود است. او بارها تأکید می‌کند که هیچ نامی از هیچ فردی نبرده و تنها با اشاره به زمان اسارت خانم آباد در عراق در زمان جنگ تحمیلی گفته است که آیا هر یک از ما راضی می‌شویم خواهر خود ما دست داعشی‌ها باشد، درحالی که ایشان چهار - پنج سال، اسیر عراقی‌ها بوده است!او در ادامه این را هم اضافه می‌کند که راضی به بردن آبروی ناموس مردم نیست و اساساً این کارها در ‌شأن او نیست.

سخنان قناعتی، با این حال جو متشنج غیر‌منتظره‌ای را در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به راه انداخت. عده‌ای با خطاب قراردادن حرف‌های او، واکنش تندی نشان دادند و این سخنان را سخیف و دور از اخلاق دانستند و از آن طرف برخی حتی خواستار برخورد جدی با او شدند. با این وجود، خود او به عنوان منبع زنده سخنانش، از این جو به راه افتاده ابراز نارضایتی کرده و گفته است که مسیر قانونی شکایت او از یاشار سلطانی، (فردی که برای نخستین بار فهرست املاک نجومی را رسانه‌ای کرد و حالا به خاطر شکایت اعضا و شهرداری تهران در زندان بسر می‌برد و حتی قرار وثیقه او هم پذیرفته نشده) در حال طی شدن است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      کسی که اختیار زبانش را ندارد ومشکل دارد بچکار مردم میاید،این نشان میدهد که این افراد نمیتوانند منتخب مردم باشند،وبودن انها در شورا توهین به شعور ملت است،

    • بهزاد

      واقعا شرم اور هست
      رعایت ادب و نزاکت وظیفه هر انسانی میباشد بخصوص مسلمان،بخصوص مدیران و مسولین.واقعا اخلاق و انسانیت و ادب کجاست.از افرادعادی چه توقعی میتوان داشت.خدا عاقبت همه را ختم بخیر کند.دیگه فحش دادت،تحمت زدن و ...امری عادی شده .همه هم مدعی دفاع از ارزشها و ...هستیم
      فقط متاسفم برا خودم که چنین کسانی برایمان برنامه ریزی میکنند
      الگوی بچه ها و مردم چه کسانی میتوانند باشند

    • بدون نام

      چه ادمهایی قراراست مشکل مردم راحل کنند واقعا اسباب تاسف است. بااین اوضاع واحوال توقع داریم اخلاق درکوچه وخیابان وپارک رعایت شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج