adexo3
۴۰۶۸۵۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ترامپ در فکر راه اندازی سرویس ویدیویی آنلاین

۲۳ روز دیگر انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا کلید خواهد خورد و مبارزات انتخاباتی نیز به پایان خواهد رسید، ترامپ باید برای دوران پس از انتخابات برنامه ریزی کند. گفته می شود مشاوران ترامپ برای سرمایه گذاری های آتی مذاکراتی را با بزرگان رسانه آغاز کرده اند.

وب سایت تک شات: ۲۳ روز دیگر انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا کلید خواهد خورد و مبارزات انتخاباتی نیز به پایان خواهد رسید، ترامپ باید برای دوران پس از انتخابات برنامه ریزی کند. بنا بر گزارش وال استریت ژورنال، به نظرمی رسد ترامپ قصد دارد پس از اینهمه هیاهو، به بخشی امن و به دور از جنجال رسانه ای پناه برد: گفته می شود مشاوران ترامپ برای سرمایه گذاری های آتی مذاکراتی را با بزرگان رسانه آغاز کرده اند.
ترامپ در فکر راه اندازی سرویس ویدیویی آنلاین

این اقدام به بازگشت به دورانی که ترامپ در نشریه The Apprentice داشت مربوط نمی شود. وال استریت ژورنال اظهار کرده که داماد ترامپ، جرد کوشنر، در چند ماه اخیر مذاکراتی را با آریه بورکاف، بانکدار و سرمایه گذار معروف، در رابطه با راه اندازی کسب و کاری کاملا جدید پس از انتخابات به انجام رسانده است.
این پروژه جدید شامل راه اندازی یک کانال ویدیوی آنلاین است که می تواند بستری برای فعالیت یک کانال تلویزیونی کابلی در آینده باشد. چند سال پیش نیز یکی از اعضا حزب محافظه کار، گلن بک، در اقدامی مشابه TheBlaze را راه اندازی کرد؛ کانالی آنلاین که بعدها به جمع کانال های کابلی پیوست.

همچنین اخبار از این حکایت دارند که ماه گذشته تیم مشاوران ترامپ با یک سرویس استریمینگ ویدیو (مانند نتفلیکس و هولو) نیز در رابطه با همکاری ترامپ با آن سرویس جلساتی داشته اند.

اما به نظر می رسد حداقل فعلا این تصمیم ترامپ عملی نخواهد شد، چرا که گفته می شود بورکاف علاقه ای به سرمایه گذاری در این پروژه ندارد (گرچه قطعا ترامپ خود سرمایه لازم برای آغاز این پروژه را در اختیار دارد)، و در عین حال یکی از سخنگویان ترامپ گفته است که وی در حال حاضر تمام هم و غم خود را بر روی پیروزی در انتخابات متمرکز کرده است. ترامپ ماه گذشته اظهار کرد که اخبار مربوط به راه اندازی شبکه رسانه ای توسط وی مضحک و بی پایه و اساس است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج