۴۰۷۲۰۶
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

مرخصی از زندان برای سرقت و زورگیری!

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: زندانی فراری پس از دستگیری در خانی آباد به ۳۱۴ سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.

خبرگزاری میزان: رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: زندانی فراری پس از دستگیری در خانی آباد به ۳۱۴ سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ رضا بستو با اشاره به دستگیری یک سارق حرفه ای و سابقه دار که از زندان متواری شده بود، گفت: در راستای اجرای تدابیر سلسله مراتب فرماندهی، مبنی بر ارتقای امنیت اجتماعی با اجرای طرح محله محور برای پیشگیری از سرقت های خشن و زورگیری در محدوده محله خانی آباد نو، تیمی متشکل از ماموران تجسس و پیشگیری این کلانتری به صورت نامحسوس در نقاط جرم خیز محله مذکور فعال شدند.

وی افزود:با توجه به انجام سرقت های متعدد و زورگیری در منطقه توسط یک موتورسوار، ماموران این یگان با استفاده از شگردهای پلیسی، فرد مورد نظر را که با پلاک مخدوش و چهره پوشانده شده به بهانه پرسیدن آدرس با تهدید سلاح سرد قصد زورگیری داشت را محاصره کردند.

سرهنگ بستو ادامه داد: متهم در بازجویی های انجام شده اعتراف کرد که در حال حاضر از زندان مرخصی گرفته و پس از اتمام مرخصی به زندان مراجعه نکرده است.

وی گفت: در بررسی های انجام شده مشخص شد که آخرین سابقه وی سرقت لوازم خودرو بوده که در بازجویی های تکمیلی به ۳۱۴ فقره سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کرده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ بیان کرد: پس از شناسایی مالباختگان تعدادی از آنها با طرح شکایت به کلانتری مراجعه کردند ؛ به این ترتیب پرونده تشکیل شده در کلانتری به همراه متهم به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد تا تحقیقات تکمیلی در این خصوص انجام شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یک هم وطن دلواپس

      دوستان کسی اگه رفت پاسگاه ببینه یک شلوار سرمه ای داخلشون نیست من شلوار کت شلوار دامادی ام که توی خونم پدرم بود بردن. وهنوز نتونستم پیداش کنم.وهمسرم خیلی گیر داده میگه حتما بیاریش ویادگاری نگهش داریم . پدرم میگه احتمالا دزدیده شده .البته تقصیر بابام بود. شب عروسی آمدم پیش پدرم و کت شلوارم تنم بود وپدرم گفت بیا کمکم بعد خم شدم که زیرتلویزیون راجابجا کنم که شلوار از پشت دونصف شد بعد هم با اصرار پدرم گذاشتمش تامادرم بدوزش خب که دیگه شب هم تلویزیون روبردن وهم شلوارم ناپدید شد .والان همسرم خیلی ناراحت هست .دوستان شلواری است سرمه ای که از پشت نیاز به دوخت داره .

      پاسخ ها

      • علی...

        هم وطن خدا خیرت بده چقد خندیدیم دمت گم خخخخخخخخخ
        انشاالله دزد شلوار سرمه ایت پیدا بشه

    • بدون نام

      دستش اگر قطع بشه دیگه از این غلطها نمیکنه بجای اینکه بعضی افراد بی گناه اعدام میکنند اینها رو اعدام کنید که مردم آسایش داشته باشن تا کی باید با ترس بچه هامون بیرون برن

    • یک دلسوز

      اول اینکه باید مجرمین عکسشون درج بشه .دوم دوستان چند وقت قبل وقتی داشتم پیاده سرکار میرفتم دونفر جلوموگرفتن وگفتن پول بده وبهم چسبید وکسی هم نبود وگفت پول بده بد ش تا من خواستم حرف بزنم گذاشتن رفتن درحالی که پرجیبم پول بودواونا چاقو داشتن .(البته حقیقتش کشف بزرگی کردم اونه که صبح که داشتم سرکار می رفتم عجله داشتم وبدون اینکه دست وصورتم رابشورم پاشدم ورفتم ووقتی زورگیر بهم چسبید وگفت پول بده .تا شروع به حرف زدن کردم بهم گفت بروبینم بابا با این دهانت ٬بوی سگ مرده میده مرده شور ریخت وقیافت ببره ورفتن .الان یک سال هست که دهانم رونشستم ونه تنها که زورگیر بلکه کسی هم بهم رونداخته که بهش پول قرض بدهم .واین روش خوبیه حتما امتحان کنید.

    • طوطی

      بچه ها خدایی خیلی بامزه اید ،ولی اینجا جاش نیس هااا ....

    • بدون نام

      ۳۱۴فقره.....سبحان الله .فکر کنم بره اگاهی به ۱۳۱۴ فقره اعتراف کنه.دزد با این همه سابقه .مگه دست هم داره که موتور سواری میکنه.

    • بدون نام

      دلسوز -طوطی -میگه که اینجا جاش نیست! خودشه، جا براش پیدا کن، خودش داره التماس میکنه، گناه داره

    • بدون نام

      واااااااااای کلی خندیدم. امان از دست دلسوز و هم وطن. جالب بود ولی شما هم به نظافتت اهمیت بده حتی اگه دیر برسی سر کار. به قول دخترهای دانشجو دیر رسیدن بهتر از زشت رسیدن است. خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج