adexo3
۴۰۷۵۳۶
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

بودجه ۲۰۰ میلیاردی «حضرت موسی» کذب است

سید احسان قاضی زاده هاشمی، نماینده و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، پیش‌تر بودجه ساخت سریال حضرت موسی (ع) را ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرده بود. اما با گذشت چند روز از این اظهار نظر، جمال شورجه که از او به عنوان کارگردان این سریال یاد می‌شود، تخصیص هزینه ۲۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت مجموعه حضرت «موسی» را به شدت تکذیب کرد.

خبرگزاری میزان: سید احسان قاضی زاده هاشمی، نماینده و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، پیش‌تر بودجه ساخت سریال حضرت موسی (ع) را ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرده بود. اما با گذشت چند روز از این اظهار نظر، جمال شورجه که از او به عنوان کارگردان این سریال یاد می‌شود، تخصیص هزینه ۲۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت مجموعه حضرت «موسی» را به شدت تکذیب کرد.
بودجه 200 میلیاردی «حضرت موسی» کذب است

فرج الله سلحشور بعد از مجموعه «یوسف پیامبر» تلاش‌های بسیاری را برای ساخت سریال «موسی » انجام داد و حتی از مردم درخواست کرد که برای به سرانجام رسیدن این پروژه، صداوسیما را برای فراهم آوردن بودجه این سریال کمک کنند.

اما بعد از درگذشت فرج الله سلحشور، از جمال شورجه به عنوان کارگردان سریال «موسی» نام برده شد. سریال «موسی» همچون «یوسف پیامبر» از مجموعه‌های الف ویژه تلویزیون به حساب می‌آید که صداوسیما برای ساخت آن می‌بایست هزینه‌های بسیار زیادی را متقبل شود.

سید احسان قاضی زاده هاشمی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، پیش‌تر میزان بودجه‌ای که برای ساخت سریال «موسی» در نظر گرفته شده است را نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان عنوان کرده بود.

حال با گذشت نزدیک به ده روز از اظهار نظر این عضو کمیسیون فرهنگی، جمال شورجه با تکذیب تخصیص بودجه ۲۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت پروژه موسی به ما گفت: «اینها همه شایعه است و من تمام این اخبار پیرامون مجموعه موسی(ع) را کذب محض می دانم.»

شورجه همچنین درباره مراحل ساخت این مجموعه تلویزیونی توضیح داد: «هنوز در خصوص تولید این مجموعه هیچ چیز مشخص نیست. ما همچنان در مراحل اولیه هستیم و صحبت های مالی انجام نشده، در ثانی از این پول ها هیچوقت به ما نمی دهند و من این اخبار را شدیداً تکذیب می کنم.»

کارگردان «وعده دیدار» درپایان در مورد انتشار خبر تخصیص بودجه ۲۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت سریال حضرت «موسی» واکنش تندی نشان داد و گفت: «این اخبار را کسانی منتشر می کنند که نمی خواهند این مجموعه ساخته شود. خیلی ها هستند که نمی خواهند «موسی (ع)» ساخته شود. از نظر من کسانی که این اکاذیب را ترویج می دهند بیگانگان هستند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      آقا ی عزیز چرا تکذیب میکنی ؟
      مردم بیچاره حق دارند اعتراض کنند مگه برای محمد (ص) کلی پول بیت المال رو هدر ندادید ما بیگانه نیستیم که اعتراض میکنیم بیگانه شما هستید که به فکر مردم این دیار نیستی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج