adexo3
۴۰۹۹۵۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سلطانی فر: از اعتماد روحانی متشکرم

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان با تکذیب شایعه تغییر معاونان این وزارتخانه می گوید هدف همه باید حفظ آرامش و کمک به پیشبرد برنامه ها باشد.

ایسنا: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان با تکذیب شایعه تغییر معاونان این وزارتخانه می گوید هدف همه باید حفظ آرامش و کمک به پیشبرد برنامه ها باشد.

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: به زودی با شورای معاونان وزارت خانه دیدار خواهم داشت و هدف همه ما موفقیت نظام و کشور است.

سلطانی فر با تشکر از اعتماد و حمایت ریاست جمهوری برای معرفی اش به عنوان وزیر ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی، گفت : قطعا با حمایت و همراهی معاونان وزارت خانه می توانیم موضوعات ورزش و جوانان را به دور از حواشی با قوت و با برنامه پیش ببریم.

وی درباره شایعه تغییرات معاونین و مدیران کل وزارت ورزش و جوانان گفت : من در سفر استانی به همراه آقای دکتر روحانی هستم و صبح امروز با آقای سجادی سرپرست وزارتخانه صحبت کردم. خوشبختانه برنامه های وزارتخانه روی روال است و با کمک معاونین و مدیران و روسای فدراسیونها امور وزارتخانه با آرامش پیش می رود. هدف همه ما باید حفظ آرامش و کمک به ورزش و جوانان و پیشبرد برنامه ها باشد و قطعا رواج شایعاتی از این دست تنش زا خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج