۴۱۱۶۸۰
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

هاچ بک جدید هیوندای شکار عکاسان شد

هیوندای با معرفی کانسپت RM۱۶ N در نمایشگاه خودروی بوسان کرهٔ جنوبی امسال جهان خودرو را شگفت‌زده کرد چراکه این کانسپت یک هاچ‌بک اسپرت موتور وسط بود. حالا اما نمونه‌ای از این خودرو تحت پوشش‌های استتاری در حال آزمون در پیست نوربرگ‌رینگ دیده شده است.

وب سایت پدال - امیر دهقان: هیوندای با معرفی کانسپت RM۱۶ N در نمایشگاه خودروی بوسان کرهٔ جنوبی امسال جهان خودرو را شگفت‌زده کرد چراکه این کانسپت یک هاچ‌بک اسپرت موتور وسط بود. حالا اما نمونه‌ای از این خودرو تحت پوشش‌های استتاری در حال آزمون در پیست نوربرگ‌رینگ دیده شده است. به همین دلیل ممکن است به‌زودی شاهد معرفی نسخهٔ تولیدی این هاچ‌بک موتور وسط باشیم و یا حداقل احتمال آن در دست بررسی است.

هاچ بک جدید هیوندای شکار عکاسان شد

هیوندای تاکنون مجموعه‌ای از کانسپت‌ها را معرفی کرده است که پایه و اساس آن‌ها یک ولوستر بوده است اما موتور پشت سر راننده قرار گرفته بود؛ مانند کانسپت‌های RM۱۴، RM۱۵ و نهایتاً RM۱۶؛ اما به نظر می‌رسد این‌یکی جدی‌تر از کانسپت‌های قبلی باشد؛ زیرا خودروسازان عموماً کانسپت‌های خود را به نوربرگ‌رینگ نمی‌آورند چراکه این خودروها فقط نیاز به یک ظاهر جذاب و خوب دارند و عملکرد آن‌ها اهمیت چندانی ندارد؛ بنابراین واقعیت این است هیوندای قصد ارزیابی عملکرد این خودرو را در پیست دارد تا امکان ساخت نسخهٔ تولیدی آن‌را بررسی کند.

هاچ بک جدید هیوندای شکار عکاسان شد
کانسپت‌های موتور وسط هیوندای

RM16 N با چراغ‌های جلوی جدید، گلگیرهای عریض‌تر و ورودی‌های هوای بزرگ‌تر، ظاهر بسیار متفاوتی با یک ولوستر معمولی دارد. اگر نمونهٔ مورد آزمایش مشابه نسخهٔ کانسپت باشد، مجهز به یک پیشرانهٔ 2 لیتری با توربوشارژر الکتریکی خواهد بود که 295 اسب بخار قدرت داشته و آن‌را از طریق یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی به چرخ‌های عقب انتقال می‌دهد. این خودرو همچنین مجهز به یک دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی و یک اسپویلر عقب تطبیقی خواهد بود.



هاچ بک جدید هیوندای شکار عکاسان شد
هاچ بک جدید هیوندای شکار عکاسان شد
کانسپت RM16 N

رئیس بخش عملکرد بالای N Division هیوندای «Albert Biermann» گفته است که پس از مدل عملکرد بالای I۳۰ N، دو محصول دیگر توسط بخش N هیوندای ساخته خواهد شد. گزارش شده است که یکی آن‌ها متعلق به زیرمجموعهٔ جدید جنسیس خواهد بود اما مدل دوم هنوز مشخص نیست؛ بنابراین این تصاویر جاسوسی جدید ممکن است نشانگر نسخهٔ تولیدی RM۱۶ N باشند.

هاچ بک جدید هیوندای شکار عکاسان شد

هاچ بک جدید هیوندای شکار عکاسان شد

هاچ بک جدید هیوندای شکار عکاسان شد
هاچ بک جدید هیوندای شکار عکاسان شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج