۴۱۰۶۶۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اپل تولد آی‌پاد را فراموش کرد!

روز گذشته پانزدهمین سال تولد آی‌پاد بود و ظاهرا اپل این روز را فراموش کرده است. خیلی از بلاگ‌ها دیروز را جشن گرفتند و یاد گذشته‌ها کردند اما خبری از تبریک یا جشن تولد توسط اپل نبود.

وب سایت آی تی ایران: روز گذشته پانزدهمین سال تولد آی‌پاد بود و ظاهرا اپل این روز را فراموش کرده است. خیلی از بلاگ‌ها دیروز را جشن گرفتند و یاد گذشته‌ها کردند اما خبری از تبریک یا جشن تولد توسط اپل نبود.
اپل تولد آی‌پاد را فراموش کرد!
هیچ مطلبی از طرف اپل برای خبرنگاران ارسال نشد و حتی هیچکدام از اکانت‌های توییتر اپل در این زمینه حرفی نزدند. خبری هم از تیم کوک نبود که حتی یک تبریک ساده بگوید برای 15 سال تولد از محصولی که هم‌اکنون هم تولید و عرضه می‌شود.

اپل هنوز هم آی‌پاد شافل، نانو و تاچ را تولید می‌کند اما جالب است که صفحه مربوط به این محصولات را از وب‌سایت خود حذف کرده است. سال 2015 هم اپل اعلام کرد که دیگر آمار فروش آی‌پاد را اعلام نخواهد کرد.
اپل تولد آی‌پاد را فراموش کرد!

بیست‌وسوم اکتبر سال ۲۰۰۱ بود که استیو جابز اولین آی‌پاد را معرفی کرد. آی‌پاد آن زمان یک تحول بزرگ برای گوش کردن به mp۳ بود. حدود ۶ سال بعد اما با حضور آیفون در بازار، آی‌پاد روز به روز کمرنگ‌تر شد.

آی‌پاد در زمان خودش برای اپل بسیار مفید بود و توانست زمینه ساز معرفی آیفون باشد. و حالا اپل به کلی این محصول را فراموش کرده و حتی یک تبریک ساده هم نگفته است. ما در آی‌تی‌ایران اما تولد این محصول انقلابی را به همه آی‌پادها تبریک می‌گوییم. تولدت مبارک آی‌پاد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج