adexo3
۴۱۱۷۶۳
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

فیلم برداری مخفی از فصل هفتم «بازی تاج و تخت»

پاپاراتزی‌ها با حضور مخفیانه سر صحنه تصویربرداری «بازی تاج و تخت» موفق شدند لحظه دیدار «جان اسنو» و «دنریس» را به ثبت برسانند و یکی از خط‌های اصلی قصه فصل هفتم را لو بدهند.

وب‌سایت آی ‌سینما: پاپاراتزی‌ها با حضور مخفیانه سر صحنه تصویربرداری «بازی تاج و تخت» موفق شدند لحظه دیدار «جان اسنو» و «دنریس» را به ثبت برسانند و یکی از خط‌های اصلی قصه فصل هفتم را لو بدهند.

انتشار ویدیوی این صحنه که روز ۲۲ اکتبر (یکم آبان) فیلمبرداری شده است سروصدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخته، تا جایی‌که بعضی از عوامل و بازیگران سریال پرطرفدار «اچ بی او» از جمله ناتالی امانوئل بازیگر نقش «میساندی» نسبت به این حرکت واکنش نشان داده و نابود کردن قصه فصل هفتم را تاسف‌بار خوانده‌اند.

همزمان، تصاویری منتشر شده‌اند که امیلیا کلارک و کیت هرینگتن را مشغول ضبط صحنه‌های مشترک در شمال اسپانیا نشان می‌دهد. به دنبال این افشاگری، هواداران پربیننده‌ترین سریال تاریخ شبکه اچ بی او گمانه‌زنی درباره این دیدار هیجان‌انگیز را آغاز کرده‌اند و امیدوارند ارتش جان و دنریس با یکدیگر متحد شوند تا سرسی لنیستر را از تخت پادشاهی وستروس به زیر بکشند و بعد از آن، خود را برای نبردی رازآمیز و هولناک با «وایت واکرها» آماده کنند.

جالب آن‌که این ویدیو اولین‌بار توسط یکی از کاربران وبسایت «ردیت/ Reddit» در فضای مجازی منتشر شد و بلافاصله بعد از جنجال‌های فراوانی که به راه افتاد، حساب کاربری خود را حذف کرد تا از خطر شکایت قانونی شبکه اچ بی او در امان بماند.

از طرف دیگر، ناتالی امانوئل بازیگر نقش «میساندی» با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «واقعا باعث تاسف است افرادی وجود دارند که کمر به نابودی فصل هفتم بسته‌اند...» با این حال، منابع نزدیک به شبکه مدعی شده‌اند اظهارنظر امانوئل صرفا خطاب به پاپاراتزی‌هایی بوده که در گذشته با انتشار عکس‌هایی از عوامل و بازیگران سر صحنه سریال، باعث لو رفتن بخش‌هایی از داستان «بازی تاج و تخت» شده‌اند.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
فیلم برداری مخفی از فصل هفتم «بازی تاج و تخت»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب الان چرا شماگذاشتین که ما ببینیم،شما دیگه چرا سریالو خراب میکنی؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج