۴۱۲۷۲۲
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

قمیت مسکن مهر پردیس قطعی شد

سرانجام پس از چندین جلسه کارشناسی و چندین بار ورود وزارت راه و شهرسازی به ماجرای قیمت نهایی مسکن مهر شهر پردیس گزارش‌ها حاکی از این است که لیست قیمت قطعی مسکن مهر این شهر از سوی شرکت عمران نهایی و رسماً تقدیم وزارت راه و شهرسازی شده است.

خبرگزاری فارس: موضوعی که ماهها مورد مناقشه شرکت عمران پردیس و متقاضیان مسکن مهر برای نهایی شدن قیمت‌ها شکل گرفته بود چند روزی است که با قطعی شدن قیمت‌ها رنگ واقعیت به خود گرفته و این لیست سرانجام از سوی شرکت عمران پردیس تقدیم وزارت راه و شهرسازی شد.

اگر چه متقاضیان مسکن مهر این قیمت قطعی را همان افزایش قیمت عنوان می‌کنند اما مقامات مسئول وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران پردیس این قیمت‌ها را افزایش قیمت تلقی نمی‌کنند و عنوان می‌کنند که متقاضیان مسکن مهر تاکنون هرچه پرداخته بودند علی‌الحساب بوده و این قطعی بودن قیمت در دولت قبل باید اعلام می‌شده که نشده است. به هر حال چه افزایش قیمت و چه قطعی شدن قیمت‌ها موضوعی است که از عهده پرداخت متقاضیان خارج است و باید دولت فکری به حال این قیمت‌ها کند که با قطعی شدن قیمتها دیگر پرونده این آنالیز قیمت هم بسته شد.

بنابراین گزارش، دولت یازدهم که چندان از پروژه مسکن مهر خشنود نیست و آن را به نوعی حاشیه‌نشینی مدرن تلقی می‌کند برای کاستن از اعتراضات مردمی سهم خود در کمک به پروژه‌های مسکن مهر شهر پردیس را به ازای هر واحد مسکونی تا ۲۳ میلیون تومان افزایش داد و صورتجلسه‌ای در حضور معاون اول رئیس جمهور به مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان برای آماده‌سازی، محوطه‌سازی و تأمین خدمات زیربنایی واحدهای مسکن مهر شهر پردیس به تصویب رساند.

ظاهراً مسئولان ارشد وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران شهرهای جدید سخت به دنبال تخصیص این ۱۳۰ میلیارد تومان هستند چرا که اگر این مبلغ قابلیت تخصیص پیدا کند و اجرایی شود سرعت تحویل واحدها افزایش می‌یابد.

در گزارشی هم که به صورت محرمانه شرکت عمران به وزارت راه و شهرسازی ارائه کرده آمده است که چنانچه متقاضیان آورده‌های خود را به موقع واریز نکند تحویل واحدهای مسکن مهر با تأخیر مواجه خواهد شد.

در لیستی که به تازگی با عنوان قیمت قطعی به وزارت راه و شهرسازی ارائه شده است. آن طور که متقاضیان تصور می‌کردند که قیمت‌ها تعدیل خواهد شد این طور نبوده و به عنوان مثال حداکثر قیمت مسکن مهر در فاز ۸ همان ۶۹ میلیون تومان است.

بالا بودن زیربنای واحدها، وجود پارکینگ و انجام برخی اقدامات علاوه بر فعالیت‌های موجود در قرارداد از عوامل بیشتر بودن قیمت متراژ خانه در این فاز نسبت به سایر فازهاست. با این وجود طی بررسی‌های انجام شده تقریبا قیمت واحدها در فاز ۸ از ۵۸ تا ۶۹ میلیون تومان است.

در لیست جدید قیمت مسکن مهر فاز ۵ و ۹ مبلغ ۴۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و قیمت نهایی واحدهای فاز ۱۱ (کوزو) ۳۹ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان نهایی و قطعی شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی بی انصاف هستید پولها رو یکی دیگه خورده توانش ما باید بدهیم همین را چرا هنگام عقد قرداد نگفتید خدا باعث وبانی این طرح مسکن مهر رو عذاب بدهد نشسته اید برای خودتان بریدید و دوختید گفتید مردم بدبخت هستند من که همسرم بیکار وبیمار خودم تاقص عضو هستم در حود دوملیون قسط واحد ندیده ونداده را با هزار بدبختی دادهم از کجا بیاورم باقی پول را بدهم شما مگر انسان مسلمان نیستید مگر در این کشور زندگی نمیکنید مگر وضع ما را نمیدانید ای خدا دارم دیوانه میشوم ... بابا بخدا برای یک کیلو گوشت حسرتیم اخه از کجا بیاوریم یکی دیگه خورده وای خدا اخه اینها چه جوری تصمیم میگیرند تورا خدا ای ... والا به پیر به پیغمبر نداریم با ابروی ما بازی نکنید خدایا مغزم ترکید

    • بدون نام

      هه

    • بدون نام

      شما به اسمان وهوا رحم نمیکنید چه پول اضافی پول هوا رو از ما میخواهید بگیرید ویا بقول اقای روحانی حاشیه نشینی مدرن از کجا بیاوریم مگر اختلاص یا اقازاده ویا حقوق های نجومی میگیریم چه فکر بکری پرونده بسته ما در مانده ها هم حکم کردید برویم دوزری بخدا بلد نیستم اگر بلد بودم میرفتم این عمل زشت از نظر ما ندارها واز نظر انهایکه در روز روشن خلاف میکنند عملی درست حالا میگم ان که برده وخورده ویه لیوان اب سر کشیده نوش جونش چون برد را او کرده نه ما مسلمانزادهای خرافاتی از دست شما داریم دق میکنیم

    • ایمان

      این فریادهای هموطنم دلم رو بدرد آورده ..خدایا به داد مظلومان برس و ریشه ظلم رو از این کشور بگیر ....امین

    • رها

      جناب وزیر شما به ما تو سعادت اباد یا تهرانپارس یا وسط میدان ونک یا اصلا افسریه بابا ما به مشیریه هم قانعیم خونه بده ما حاشیه نشین مدرن نمیکنیم ملت از زور ناچاری میخوان بزن وسط بیابان زندگی کنند تو هم هی بگو حاشیه نشینی اقای وزیر راستی هر موقع حرف مسکن مهر میشه میری میچسبی به راه سازی

    • مزرعاوی

      برادران تهرانی باز خوبه مسکن رو واستون میسازن یا زمینتون را کلنگ میزنن بیاید اهواز ببینید فقط پول گرفتن حتی نمیدونیم زمین کجاست تا حالا حتی یک کلنگ در مسکن مهر اهواز نزدن میگن بیایید 40میلیون پول بریزید بعد ما خبرتون میکنیم این مسکن مهر فقط واسه پولدارهاست 40میدن راحت صاحب مسکن میشن من اگه40تا داشتم میرفتم میریختم بحساب وام باهاشون میگرفتم خیلی وقته صاحب خونه میشدم

    • بدون نام

      مگر ما صدقه خوریم که این جوری ترحم میکنید ومبلغی در اختیار مسکن مهر میدهید باید بدهید این وظیفه شماست لطفا این ترحم و دلسوزی را ببرید جای دیگر همین طور داریم خرد مبشویم در ضمن از ان پولهای بانک ملت ملی اینده و رقمی که اقای توکلی اعلام کردند را بین اعضا پردیس پخش کنید ما که نداریم حاشیه نشین مدرن می شویم دست شما درد نکند اقای روحانی ما شما را با دیگران جدا میدانستیم شما هم به جای دفاع از ما ما را حاشیه نشین میخوانید باشد حاشیه نشین هم خدا دارد

    • توتو

      شمیران و تهران برای شما پردیس و رودهن و پرند برای تهرانیها

    • میلادمحمدی

      خداازتون نگزره چقدر دروغ چقدر اختلاس...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج