۴۱۳۵۰۷
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

مرسدس E۶۳ جدید؛ رقیبی برای BMW M۵

مرسدس بنز E۶۳ S AMG با قدرتی معادل ۶۱۲ اسب بخار و گشتاور ۸۵۰ نیوتن متری خود در صدر قوی ترین سدان بنزین سوز سایز متوسط جهان قرار می گیرد.

وب سایت دیجیاتو - پویا بهرامی: مرسدس بنز E۶۳ S AMG با قدرتی معادل ۶۱۲ اسب بخار و گشتاور ۸۵۰ نیوتن متری خود در صدر قوی ترین سدان بنزین سوز سایز متوسط جهان قرار می گیرد.
مرسدس E63 جدید؛ رقیبی برای BMW M5

با انتقال قدرت به هرچهارچرخ یا همان سیستم ۴MATIC مرسدس بنز، این خودرو در عرض ۳.۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد. این هیولای مرسدس از جعبه دنده ۹ سرعته MCT اختصاصی بنز بهره می برد.

مرسدس E63 جدید؛ رقیبی برای BMW M5

در واقع بیشترین تغییرات در زیر پوست این نسل از E کلاس را شاهد هستیم و در بخش بدنه و داخل اتاق، مرسدس تنها به ارائه یک پکیج اسپرت رده بالا چه در داخل و چه در بیرون خودرو بسنده کرده است.

سیستم چهاچرخ متحرک مرسدس بنز این بار به صورت استاندارد در این نسل استفاده شده، در حالی که درنسل قبلی به صورت یک آپشن اضافه عرضه می شد.

مرسدس E63 جدید؛ رقیبی برای BMW M5

موتور ۴ لیتری V۸ که حال حجم بسیار کمتری به نسبت نسل قبلی دارد. مجهز به سیستم خارج کردن سیلندر ها است تا در زمان رانندگی معمولی میزان مصرف سوخت را به حداقل خود برساند. در واقع سیلندرهای شماره ۲،۳،۵،۸ از مدار خارج می شوند.

مرسدس E63 جدید؛ رقیبی برای BMW M5

جعبه دنده این خودرو مجهز به یک کلاچ خیس شده و این کلاچ نیاز به مبدل گشتاور را مرتفع ساخته است. این مورد شتاب گیری بهتری به خودرو می دهد و همینطور وزن پایین تری را به همراه دارد. اما E۶۳ معمولی هم توسط مرسدس عرضه می شود که قدرت موتور در عدد ۵۷۱ اسب بخار و گشتاور آن به ۷۵۰ نیوتن موتور محدود شده است.

مرسدس E63 جدید؛ رقیبی برای BMW M5

این نسخه هم شتاب گیری ۳.۵ ثانیه را به شما خواهد بخشید. موتور این خودرو مجهز به دو توربوشارژر ۲ بخشی یا twin-scroll هستند که در بین دو ردیف سیلندر قرار گرفته است.

با تغییر حالت رانندگی به گزینه دریفت، تمامی قدرت تنها به چرخ های عقبی فرستاده خواهد شد و با این حربه می توانید در کسری از ثانیه تمامی تایر را تبدیل به یک دود سفید رنگ کنید.

مرسدس E63 جدید؛ رقیبی برای BMW M5

سیستم تعلیق بادی ۳ چمبر مرسدس بنز، بیشترین میزان کنترل بر روی تنظیمات تعلیق را به شما می دهد.

یعنی با این تعلیق می توانید سریع ترین لپ تایم های ممکن را در پیست های اتومبیل رانی بزنید و در راه برگشت به خانه در حالت راحت، لذت سواری یک سدان لوکس مرسدسی را بچشید.

مرسدس E63 جدید؛ رقیبی برای BMW M5

در هر صورت مرسدس پس از معرفی نسل جدید بی ام و سری ۵، صحنه را برای یکه تازی این شرکت خالی نگذاشته و با معرفی این خودرو نگاه ها را دوباره به سمت سوی خود جلب کرده است.

گرچه همچنان رقیب اصلی این خودرو یعنی M۵ نسل جدید تست های پیش از رونمایی را می گذراند و در اواخر سال آینده میلادی از راه خواهد رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دل مارو نسوزون از این بیشتر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج