اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۳۵۱۱
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

چرا ترامپ پیروز انتخابات خواهد شد؟

با وجود اینکه رای گیری‌های متعددی نشان داده که هیلاری کلینتون بسیار جلوتر از رقیب جمهوری‌خواه دونالد ترامپ است، بعضی ها هنوز فکر می‌کنند او پیروز انتخابات خواهد بود.

روزنامه بانی فیلم: با وجود اینکه رای گیری‌های متعددی نشان داده که هیلاری کلینتون بسیار جلوتر از رقیب جمهوری‌خواه دونالد ترامپ است، بعضی ها هنوز فکر می‌کنند او پیروز انتخابات خواهد بود.

به نقل از ایندپندنت، در رخدادی که به منظور تبلیغ برای فیلم مستند جدید تک نفره مایکل مور با عنوان «مایکل مور در ترامپ لند» برگزار شد، کارگردان فیلم «فارنهایت ۱۱/۹» چیزی را توصیف کرد که به گفته خودش حقیقت تلخ پیروزی ناگزیردونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده است.
چرا ترامپ پیروز انتخابات خواهد شد؟

این کارگردان ماجرای روزی را تعریف کرد که در آن نامزد حزب جمهوری خواه برای حضار «کلوب اقتصادی دیترویت» سخنرانی کرد. با قاطعیت تمام، ترامپ به مدیران کمپانی فورد موتور اعلام کرد که اگر آن ها موقعیت کارخانه های شان را از ایالات متحده به مکزیک تغییر بدهند، او یک تعرفه ۳۵ درصدی بر آن‌ها قرار خواهد داد که باعث می شود قیمت محصولات شان بیش از حد برای مصرف کنندگان آمریکایی بالا برود و به این ترتیب هیچ کس آن ها را خریداری نکند.

مور گفت که این دقیقا همان دلیلی است که به خاطر آن آمریکایی‌هایی که از «حقوق شان محروم شده اند» به او رای خواهند داد. او گفت: «او دارد تمام این حرف ها را به مردمی می زند که در رنج و عذاب هستند. دقیقا به همین دلیل است که هر فرد خشک، ضربه دیده، فراموش شده و بی نامی که در گذشته بخشی از چیزی بود که ما آن را قشر متوسط می خواندیم، عاشق ترامپ است.»

مور اضافه کرد: «او همان کوکتل مولوتوف انسانی است که آن‌ها منتظرش بودند. همان نارنجک انسانی است که آن‌ها می توانند به صورت قانونی به سمت سیستمی پرتاب کنند که زندگی های شان را از آن ها دزدید. روز هشتم نوامبر، محرومان و خلع ید شدگان به سمت باجه‌های رای دهی می روند، کاغذی دریافت می کنند، پرده را می کشند، اهرم را می گیرند و یک علامت «ضربدر» بزرگ جلوی نام مردی می گذارند که دقیقا تهدید کرده همان سیستمی را زیر و رو و کله پا می کند که زندگی آن ها را نابود کرده است: دونالد ترامپ.»

این کارگردان بحث برانگیز در پایان گفت: «انتخاب شدن ترامپ بزرگترین «لعنت به تو»یی خواهد بود که در تاریخ بشر به ثبت رسیده است و حس خوبی هم خواهد داشت.»

«مایکل مور در ترامپ‌لند» فیلم جدید مایکل مور برای نخستین بار سه‌شنبه شب (۲۷ مهرماه) در مرکز IFC نیویورک به نمایش در‌آمد و پس از آن یک هفته در نیویورک و لس‌آنجلس نمایش آن ادامه یافت. این فیلم در واقع تلاشی از مور برای به صحنه بردن یک نمایش یک نفره روی صحنه است که فعالیت ترامپ در اوهایو را تصویر کرده و مایکل مور آن را دو هفته پیش در دو شب پیاپی در اوهایو فیلمبرداری کرده است.

مستند «بعد به کجا حمله‌ کنیم» به کارگردانی مایکل مور نخستین اثر مایکل مور در ۶ سال اخیر بود که سال پیش در جشنواره تورنتو نمایش داده شد.مور با ساخت مستند «بولینگ برای کلمباین» برنده جایزه اسکار شد و «فارنهایت ۱۱ / ۹» او نیز با هدف مقابله با جرج بوش در انتخابات ساخته شده بود و در نهایت فروشی ۲۲۲ میلیون دلاری در سراسر جهان را ثبت کرد و در آمریکا نیز ۱۱۹.۲ میلیون دلار فروخت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      غلط کرد ترامپ سگ زرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج