۴۱۴۸۱۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دنباله «لبه فردا» ساخته خواهد شد

دنباله فیلم تریلر علمی-تخیلی سال ۲۰۱۴، «لبه فردا» به گفته دوگ لیمان کارگردان ساخته خواهد شد

خبرگزاری صبا: دنباله فیلم تریلر علمی-تخیلی سال ۲۰۱۴، «لبه فردا» به گفته دوگ لیمان کارگردان ساخته خواهد شد
دنباله «لبه فردا» ساخته خواهد شد
ایده ساخت دنباله فیلم علمی تخیلی «لبه فردا» مدتی است که مطرح شده و دوگ لیمان کارگردان که فیلم اصلی را ساخته حالا قصد بازگشت به داستانی تازه را دارد. او به تازگی درباره چیزی که در این دنباله می‌توانیم انتظار داشته باشیم به شکل سربسته ای توضیح داده است.

او به وضوح درباره این دنباله هیجان زده است که احتمالا تام کروز و شاید امیلی بلانت را در ماجراجویی تازه ای دنبال خواهد کرد. لیمان در گفت و گوی اخیر خود با کولاید رگفته است: "این تنها دنباله ای است که در نظر دارم انجامش دهم، و به این خاطر که داستان خارق العاده ای دارد-بسیار بهتر از فیلم اصلی- و من عاشق فیلم اول بودم. و دوم اینکه نوعی دنباله است که به آغاز و مقدمه همه چیز می‌پردازد."

این دنباله هم اکنون فیلمنامه جو شرپنل و آنا واترهوس را در اختیار دارد، به همراه کریستوفر مک‌کویری به عنوان تهیه کننده. بنابراین نظرات او، کروز و لیمان هم در فیلم وارد خواهد بود.

لیمان ادامه می دهد: "من چند ایده رادیکال درباره ساخت دنباله ای که برایم جالب است داشته‌ام. مثل زمانی که ایده هایی برای ساخت یک فیلم مستقل داشتم و سپس "Swingers" بیرون آمد و با خودم گفت "ها، این بهترین فیلم برای من است تا این ایده ها را روی آن پیدا کنم. من ایده‌هایی را درباره ساخت دنباله به شکلی که تا به حال هیچ کس آن را انجام نداده داشتم. و این فیلمنامه و این ایده به بهترین شکل با آن ایده متناسب هستند. بنابراین این فیلم شیوه دنباله سازی را دچار انقلابی درونی خواهد کرد. برای من در جهان سینمایی بدعت کاری های زیادی وجود دارد تا چیزهایی را انتخاب کنم که تا به حال نشنیده شدند."

با این حال تا انتشار خبر دیگری از فیلم باید زمان زیادی بگذرد، لیمان و کروز هر دو در حال حاضر برنامه کاری شاوغی دارند، اما این قطعا نشانه امیدوارکننده ای است. پروژه بعدی کروز/لیمان، درام قاچاق مواد مخدر «ساخت آمریکا» خواهد بود که 25 آگوست سال بعد به اکران سینماها درخواهد آمد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج