۴۱۵۰۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

قمه کشی خونین متهم و برادرش علیه پلیس!

ماموران انتظامي استان البرز در چند عمليات جداگانه، يك قاتل فراري، يك شرور آزارگر و هشت عضو باند سابقه‌دار اراذل و اوباش را دستگير و روانه زندان كردند.

روزنامه جام جم: ماموران انتظامي استان البرز در چند عمليات جداگانه، يك قاتل فراري، يك شرور آزارگر و هشت عضو باند سابقه‌دار اراذل و اوباش را دستگير و روانه زندان كردند.

در جريان دستگيري شرور آزارگر در ميدان طالقاني كرج، متهم قصد داشت براي فرار با قمه به مردم حمله كند كه سه نفر از ماموران هنگام مقابله با وي زخمي شدند تا اين‌كه با تيراندازي به سوي شرور قمه‌ به دست او را دستگير كردند.

سردار گودرزي، فرمانده انتظامي استان البرز از دستگيري قاتل دختر دانشجويي كه تحت تعقيب پليس جنايي اين استان بود، خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: بيست و يكم دي امسال يكي از مسوولان بيمارستاني در كرج طي تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰، از مرگ مشكوك دختر جواني خبر داد. درپي اين موضوع، ماموران كلانتري ۱۴ رسالت با حضور در بيمارستان، متوجه شدند ساعاتي پيش اين دختر زخمي توسط مرد ميانسالي به اين مركز درماني منتقل شده اما براثر شدت خونريزي فوت كرده است.

فرمانده انتظامي استان البرز افزود: ماموران با گزارش موضوع به بازپرس كشيك ويژه قتل دادسراي جنايي استان البرز، در محوطه بيمارستان به جستجو پرداختند و مردي كه دختر جوان را به بيمارستان آورده بود، شناسايي و دستگير كردند.

مرد ميانسال با انتقال به پليس آگاهي در بازجويي گفت: دختر جوان دوست‌ پسرش بوده و روز حادثه به خانه آنها آمده كه با پسرش درگير و با ضربه‌هاي چاقوي او زخمي شده و پسرش نيز گريخته است.

دستگيري قاتل فراري در قزوين

وي گفت: با اطلاعات به دست آمده، جستجوي گسترده براي دستگيري قاتل فراري ادامه يافت تا اين‌كه چند روز پيش كارآگاهان جنايي پليس آگاهي استان البرز عامل جنايت را كه در خانه‌اي در شهر قزوين پنهان شده بود، شناسايي و دستگير كردند. متهم معتاد گفته بود دختر جوان را اغفال کرده و روز حادثه در پي درگيري وي را کشته است.

فرمانده انتظامي استان البرز همچنين با اشاره به دستگيري يك شرور آزارگر كه كودكان را اغفال مي‌كرد، گفت:‌ اوايل دي امسال مردي با حضور در اداره پليس آگاهي استان البرز عليه مردي به اتهام آزار و اذيت شكايت كرد. شاكي گفت: پسر خردسالش به يك باشگاه ورزشي مي‌رفته كه يك مرد در آنجا پسرش را اغفال كرده و با انتقال به جنوب شهر وي را مورد آزار و اذيت قرار داده و با تهديد فرزندش، متواري شده است.

وي افزود:‌ با شروع تحقيقات براي دستگيري مرد آزارگر، ماموران اطلاع يافتند، اين متهم داراي سوابق متعددي از قبيل اخاذي،‌ زورگيري، شرارت، عربده‌كشي و ايجاد رعب و وحشت ميان شهروندان بوده؛ به طوري كه پس از آزادي از زندان، جرايم مجرمانه‌اش را از سر گرفته است. سرانجام ماموران انتظامي پليس آگاهي استان البرز با جستجوي گسترده روز هجدهم دي امسال متهم را در ميدان طالقاني كرج شناسايي كردند كه هنگام دستگيري وي، متهم متوجه حضور ماموران شده و براي فرار، با قمه به سمت مردم حمله كرد.

زخمي شدن سه مامور

گودرزي يادآور شد: در پي حمله متهم به مردم، ماموران با به خطر انداختن جان خود، مانع از اين كار شده و سه نفر از آنها نيز زخمي شدند. در ادامه ماموران به سوي متهم شليك و او را از ناحيه هر دو پا زخمي و دستگير كردند.

فرمانده انتظامي استان البرز گفت: سپس سه مامور زخمي و مرد متهم به بيمارستان منتقل شدند. اين در حالي بود كه برادر متهم در حالي كه قمه‌اي همراه داشت، وارد بيمارستان شده و قصد داشت با حمله به ماموران محافظ، مقدمات فرار برادرش را فراهم كند كه با هوشياري ماموران وي نيز دستگير شد.

وي افزود: متهم زخمي در بازجويي علاوه بر زورگيري، شرارت و ايجاد رعب و وحشت براي مردم اعتراف كرد كه پسر شاكي را هم اغفال و در دام شيطاني‌اش گرفتار كرده است. در حالي كه تحقيقات براي افشاي ديگر جرايم متهم ادامه داشت، گزارشي از سوي پليس ميانه در اختيار پليس قرار گرفت كه اين متهم در شهر ميانه هم يك نوجوان را در دام شيطاني‌اش گرفتار كرده است. در ادامه متهم اين اتهام را هم پذيرفت.

بنابراین تصویر متهم با دستور قضایی بدون پوشش چهره به چاپ می رسد تا چنانچه مردم از وی شکایت دارند به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند. علاوه بر دستگيري اين متهم، ماموران انتظامي استان البرز موفق به دستگيري هشت نفر از اراذل و اوباش سابقه دار هم در منطقه فرديس شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج