adexo3
۴۱۵۷۶
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

کمترین و بیشترین کارمزد وام مسکن

در بازار فعلی خرید و فروش وام مسکن، کمترین کارمزد خرید وام دو میلیون تومان و بیشترین کارمزد ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

ایسنا: در بازار فعلی خرید و فروش وام مسکن، کمترین کارمزد خرید وام دو میلیون تومان و بیشترین کارمزد ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

با توجه به روند صعودی افزایش قیمت مسکن و کاهش قدرت خرید مردم، رغبت به دریافت تسهیلات بانکی افزایش یافته و علاوه بر بانک‌ها، بنگاه‌های اقتصادی و سازمان‌ها، صاحبان وام مسکن نیز به فروش وام خود ترغیب شده‌اند.

در این روزهای بازار سرد مسکن علیرغم کاهش استقبال از خرید وام، امتیاز وام ۲۰ میلیون تومانی از دو تا دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و وام‌های ۳۰ میلیون تومانی با کارمزد سه تا سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

در بازار فعلی وام‌های مسکن که با عناوینی همچون وام جوانان، جانبازان و... خرید و فروش می‌شوند از آمادگی ارائه وام از 20 تا 50 میلیون تومان صحبت می‌شود؛ به گونه‌ای که وام 30 میلیون تومانی جوانان با کارمزد دو میلیون و 350 هزار تومان و وام مسکن 30 میلیون تومانی با کارمزد شش میلیون و 200 هزار تومان و اقساط ماهانه 370 هزار تومان فروخته می‌شود.

همچنین وام‌های بالای ۵۰ میلیون تومان در بازار ارائه می‌شود که شرایط آن تحویل ۱۰ روزه به نام متقاضی،‌ با اقساط ماهانه دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و کارمزد ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

آنچه در بازار مشهود است اینکه نرخ فروش امتیاز وام‌های مسکن در بازار آزاد از نوسان زیادی برخوردار بوده و به نظر می‌رسد کسی تعیین‌کننده این قیمت‌ها نیست در صورتی که اگر نظارت بر بازار اعمال شود از خرید و فروش سلیقه‌ای و منفعت‌طلبانه برخی سودجویان جلوگیری خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سپیر

      لطفا درباره بهره های بانکی که بالای 28 درصد هم هستند بنویسد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج