اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۵۸۳۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

آمریکا: موضع ما درمورد «اسد» تغییر نکرده است

سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا ضمن دخالت آشکار در مسائل داخلی سوریه بار دیگر تاکید کرد که موضع واشنگتن در مورد کناره گیری بشار اسد رئیس جمهوری سوریه از قدرت تغییری نکرده و وی نمی تواند در آینده درازمدت سوریه نقشی داشته باشد.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا ضمن دخالت آشکار در مسائل داخلی سوریه بار دیگر تاکید کرد که موضع واشنگتن در مورد کناره گیری بشار اسد رئیس جمهوری سوریه از قدرت تغییری نکرده و وی نمی تواند در آینده درازمدت سوریه نقشی داشته باشد.

جان کربی سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا در کنفرانس خبری روز سه شنبه در واکنش به اظهارات روز سه شنبه بشار اسد مبنی بر اینکه در نظر دارد تا سال ۲۰۲۱ در مقام خود باقی بماند، اظهار داشت که او نیز این سخنان را شنیده است.

وی افزود: واشنگتن همگام با سازمان ملل و گروه بین المللی حمایت از سوریه به تلاش های سیاسی خود برای از سرگیری گفت وگوها و فراهم کردن زمینه انتقال سیاسی در این کشور ادامه خواهد داد.

کربی تصریح کرد: موضع آمریکا در خصوص ضرورت کناره گیری بشار اسد از قدرت تغییری نکرده و واشنگتن همچنان معتقد است که اسد نمی تواند در آینده دراز مدت سوریه نقشی داشته باشد.

خبرنگاری از کربی پرسید با توجه به اظهارات روز سه شنبه مقامات روسی که ادامه گفت وگو های ژنو را بطور نا مشخصی به تعویق انداخته اند و با توجه به این که این تعویق ها می تواند تا مدت های نا معلومی ادامه پیدا کند واشنگتن چگونه نمی تواند این حقیقت را باور کند و یا بپذیرد که احتمال این که اسد بتواند در پنج سال آینده همچنان در قدرت باقی بماند قابل تصور است؟

کربی با بیان اینکه فکر نمی کند منظور مقامات روسی در به تعویق انداختن گفت وگوها، تعلیق ابدی باشد اما حتی اگر روس ها همچین منظوری داشته باشند آمریکا این تاخیر را نخواهد پذیرفت و قبول نخواهد کرد که اسد در آینده سوریه نقشی داشته باشد.

در همین حال روسیه و دیگر همپیمانان سوریه همواره اعلام کرده اند که آینده سیاسی سوریه باید به دست مردم این کشور تعیین شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج