۴۱۶۲۰۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

فعلا منتظر هدفون‌های بی‌سیم آیفون ۷ نباشید

قبلا گفته شده بود که عرضه‌ی هدفون‌های بی‌سیم آیفون ۷ یا همان AirPods با تاخیر روبه‌رو شده. دلیل این تاخیر هم وجود برخی مشکلات اعلام شده که اپل سعی دارد آن‌ها را برطرف کند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: قبلا گفته شده بود که عرضه‌ی هدفون‌های بی‌سیم آیفون ۷ یا همان AirPods با تاخیر روبه‌رو شده. دلیل این تاخیر هم وجود برخی مشکلات اعلام شده که اپل سعی دارد آن‌ها را برطرف کند. حالا به نظر می‌رسد که برطرف کردن این مشکلات زمان بیشتری می‌برد و احتمالا این محصولات در سال ۲۰۱۶ راهی بازار نمی‌شوند و تا سال ۲۰۱۷ باید منتظر آن‌ها باشید.
فعلا منتظر هدفون‌های بی‌سیم آیفون 7 نباشید

شرکت اپل هنوز هیچ زمان عرضه‌ی دقیقی برای هدفون‌های بی‌سیم آیفون ۷ اعلام نکرده و به احتمال زیاد برای زمان تعطیلات سال ۲۰۱۶ در اختیار علاقه‌مندان قرار نمی‌گیرد. براساس گزارش قرار گرفته در سایت Economic Daily هدفون‌های AirPods در دی ماه و اوایل سال ۲۰۱۷ راهی بازار خواهند شد. در این گزارش گفته شده که اپل قصد داشت این محصولات را در مهر ماه یا اوایل آبان راهی بازار کند؛ اما عرضه‌ آن‌ها را تا دی ماه به تاخیر انداخته است. این تصمیم زمانی گرفته شد که نمونه‌های اولیه هدست‌های بی‌سیم آیفون ۷ با مشکلاتی همراه بودند که مربوط به خط تولید آن‌ها می‌شد.

هنوز مشخص نیست که این مشکلات دقیقا چه بوده‌اند؛ اما باعث شدند که اپل آن‌ها را فعلا راهی بازار نکند. شاید خیلی‌ها آیفون ۷ را برای این هدفون‌های هیجان‌انگیز خریده بودند که فعلا باید برای تجربه‌ی آن‌ها صبر کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج